پرواز با کتاب

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی _ واحد نیاوران هفته کتاب و کتاب خوانی را مفید به پایان رساندند.

نیاورانی ها به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی فعالیت های مختلفی انجام دادند. دانش آموزان دوره اول مدرسه نیاوران، در کلاس هنرشان کتابچه اوریگامی درست کردند. آنها در این کتابچه کلمات و تصاویری را کشیدند. دانش آموزان دوره دوم، درکلاس خوشنویسی شان، کتاب خوش نویسی «من یار مهربانم» را تهیه کردند. آنها این جمله را با خط خوش به عنوان یاد بود نوشتند. زیبا سازی فضای کتابخانه مدرسه از دیگر برنامه های نیاورانی ها در هفته کتاب و کتابخوانی بود. نیاورانی ها می توانند با عضویت در کتابخانه مدرسه، یک روز در هفته، با مراجعه به مسئول کتابخانه، کتاب های مختلف و مورد علاقه شان را تهیه و تمدید کنند.

طراحی دیوار نگاره پرواز با کتاب از جمله فعالیت همکاران نیاورانی در هفته کتاب و کتابخوانی بود. آنها از میان بهترین و جذاب ترین کتاب هایی که خوانده اند، با ذکر نام کتاب و نویسنده آن یک پاراگراف، روی کاغذ های رنگ بادکنک شکل نوشتند و آنها را به روی دیوار راهروی مدرسه چسباندن. هدف از این فعالیت بالابردن میزان سرانه مطالعه در مدرسه بود.

از دیگر برنامه های نیاورانی ها در هفته کتاب و کتابخوانی برگزاری نمایشگاه کتاب انتشارات «هفت ونیم» بود. این نمایشگاه از روز یکشنبه ۶ آذر به مدت سه روز در حیاط مدرسه برگزارشد.

اخبار پیشنهادی