پایگاه تابستانی دهمی های واحد پاسداران با چه برنامه هایی گذشت؟

پایگاه تابستانی دانش آموزان پایه دهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران، چهارشنبه ۳ شهریور به پایان رسید. پاسدارانی ها در آخرین گام پایگاه تابستانی، در آزمون جامع این دوره شرکت کردند. «محسن بابایی» مشاور دهمی های واحد پاسداران درباره پایگاه تابستانی امسال می گوید: «هدف اصلی ما در این پایگاه، همسان سازی آموزشی دانش آموزان و آماده کردن آن ها برای ورود به دوره دوم متوسطه بود.»

به گفته بابایی، مرور مباحث پایه نهم برای دانش آموزان در کنار دیگر برنامه های آموزشی بسیار کمک کننده بود: «یکی از اهداف اصلی ما، همسان سازی آموزشی دانش آموزان بود. برای رسیدن به این مهم باید برای آن دسته از دانش آموزانی که در مباحثی از پایه نهم به تمرین بیشتری نیاز داشتند، کلاس هایی برای مرور مباحث این پایه تشکیل دادیم. برنامه مطالعاتی، ارائه تکالیف متناسب با مباحث درسی و برگزاری کلاس های مشاوره به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی از دیگر برنامه های دهمی ها در این پایگاه تابستانی بود.»

در کنار برنامه های متنوع آموزشی، دهمی ها با فضای کار تستی هم آشنا شدند؛ بابایی می گوید: «آشنایی با فضای کار تستی با توجه به فرصت خوب تابستان، بسیار مهم بود. برای آشنایی دانش آموزان با فضای کار تستی، برگزاری آزمون ها و آموزش تکنیک های تست زنی به همراه ارائه تکالیف از برنامه های مهم پاسدارانی ها برای آشنایی بهتر با کار تستی بود.»

اخبار پیشنهادی