پایگاهی تابستانی با اردوهای متنوع

مروری بر فعالیت های فرمانیه ای ها در پایگاه تابستانی

مجتمع علامه طباطپایی هر ساله با برگزاری برنامه های آموزشی و تفریحی متنوع در پایگاه تابستانی، سعی در ایجاد فضایی دارد تا دانش آموزان در کنار آموزش از برنامه های تفریحی متنوعی هم بهره مند شوند. دانش آموزان دبیرستان متوسطه علامه طباطبایی – واحد فرمانیه هم در طول پایگاه تابستانی، برنامه های فرهنگی و اردوهای تفریحی متنوعی را تجربه کردند.

«حسین ذوالفقاری» مسئول فرهنگی واحد فرمانیه درباره تعدد و تنوع برنامه های تفریحی و فرهنگی این واحد در پایگاه تابستانی می گوید:  «برای دانش آموزان از پایه هفتم تا دهم، برنامه های فرهنگی و تفریحی مناسبی را که قابلیت اجرایی در طول پایگاه تابستانی را داشت برنامه ریزی کردیم. در مدت زمان ۶ هفته ای پایگاه تابستانی، هر پایه واحد فرمانیه در هر کدام از اردوهای مربوط به اردوگاه، استخر و مجموعه سورتمه شرکت داشتند. همچنین فرمانیه ای ها سه بار هم در برنامه های ورزشی خارج از مدرسه شرکت کردند.»

به گفته ذوالفقاری برنامه های تفریحی دانش آموزان واحد فرمانیه منحصر به اردوهای خارج از مدرسه نمیشد: «برنامه های تفریحی و فرهنگی دانش آموزان را فقط به برگزاری اردوهای مختلف محدود نکردیم. برگزاری مسابقه فوتبال و گل کوچک، مسابقات فکری، مسابقه عکاسی سالار عشق و برنامه های صبحگاه از برنامه های تفریحی و فرهنگی ما در داخل مدرسه بود. بخشی از فعالیت ها را هم مانند تشکیل گروه سرود ویژه پایه هفتم و گروه تئاتر پایه نهم از همین پایگاه تابستانی شروع کردیم که برنامه های اصلی این گروه ها با شروع سال تحصیلی و به مرور انجام می شود.»

ویژه برنامه های مناسبتی از برنامه های فرهنگی واحد فرمانیه بود؛ مسئول فرهنگی این واحد می گوید: «در پایگاه تابستانی امسال دو مناسبت مهم عید غدیر و ماه محرم را داشتیم. پذیرایی از دانش آموزان در عید غدیر و ویژه برنامه های دهه اول ماه محرم مثل مراسم عزاداری و توزیع نذری را می توان از دیگر برنامه های فرهنگی مدرسه دانست.»

 

اخبار پیشنهادی