پایان اردوی ۴۰ روزه پاسدارانی ها با آزمون آزمایشی

دانش آموزان پایه چهارم دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران پس از ۴۰ روز اردوی مطالعاتی، روز جمعه ۳۱ فروردین ماه در آزمون آزمایشی شرکت می کنند.

دانش آموزان پایه چهارم دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران جمعه ۳۱ فروردین ماه در آزمون آزمایشی شرکت می کنند. این آزمون ساعت ۸ صبح آغاز می شود و حضور همه دانش آموزان در آن الزامی است.

 پاسدارانی ها برای موفقیت در این آزمون اردوی ۴۰ روزه ای را برگزار کردند. این اردو از ۲۰ اسفند ماه آغاز شد و پنج شنبه ۳۰ فروردین به پایان می رسد. دانش آموزان پایه چهارم واحد پاسداران در اسفند ماه اردوی مطالعاتی خود را از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب برگزار کردند.

اردو در تعطیلات نوروز هم ادامه یافت. برنامه ویژه پاسدارانی ها از ۲ فروردین آغاز شد و تا ۱۲ فروردین ادامه داشت. پاسدارانی ها در این مدت هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۲۲ شب در سالن مطالعه دانشگاه امیرکبیر به مطالعه دروس پرداختند، رفع اشکال کردند و تست زدند. دانش آموزان پاسدارانی در این اردو در آزمون های جمع بندی دروس پایه هم شرکت کردند. آنها همچنین روز سه شنبه ۷ فروردین در یک آزمون آزمایشی جامع شرکت کردند.

مرحله بعدی اردوی مطالعاتی دانش آموزان پایه چهارم دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران از ۱۴ تا پایان فروردین ماه در مدرسه برگزار می شود. در این مدت کلاسهای درس تشکیل شده و اردو بعد از ساعت مدرسه برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی