پاسدارانی ها در آبعلی چطور برای کنکور آماده می شوند؟

هفته سوم اردوی مطالعاتی شبانه روزی دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران آغاز شد. در هفته سوم این اردو که «دوران کیمیا» نام دارد، پاسدارانی ها از ۲۱ تا ۲۶ شهریور ماه در اردوگاه سیدالشهدا در شهرستان آبعلی حضور دارند.

حل سوالات، تست زنی، مرور و جمع بندی و رفع اشکال از برنامه های کنکوری های واحد پاسداران در هفته سوم اردوی شبانه روزی شان است. دانش آموزان در این مدت در جلسات مشاوره فردی و گروهی با مسئول پایه دوازدهم هم شرکت می کنند و برای زمان باقی مانده تا کنکور برنامه شخصی می گیرند.

در این اردو دو نوع آزمون آزمایشی هم برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است. پاسدارانی ها هر روز به سوالات دروس عمومی یکی از کنکورهای سال های قبل پاسخ می دهند. تحلیل آزمون ها با حضور معلمان و مشاوران مدرسه بخش دیگری از این آمادگی است. کنکوری ها در پایان هفته هم کنکور سراسری سال ۹۵ را به صورت کامل حل می کنند.

هفته دوم اردوی کیمیا نیز در شهرستان آبعلی برگزار شد. پاسدارانی ها از ۱۴ تا ۱۹ اردیبهشت در این اردو با حضور معلمان و مشاوران مدرسه به رفع اشکال و جمع بندی پرداختند.

دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران اردوی کیمیای خود را از ۷ اردیبهشت در شهرستان شهریار شروع کردند. این اردو سه فاز دارد و تا قبل از شروع امتحانات نوبت دوم به پایان می رسد. در اردوی شبانه روزی مدرسه «محمد جهانشاد» و «حسین حسین زاده» از گروه آموزش واحد پاسداران و «مجتبی نصیری» مسئول انضباطی و «جواد شاهچراغی» مسئول فرهنگی مدرسه حضور دارند.

اخبار پیشنهادی