واحد نیاوران؛ شادی و مسابقه در جشن یلدا

در آخرین روز پاییز  ۱۴۰۲ دانش آموزان دبستان علامه طباطبایی- واحد نیاوران با همراهی خانواده هایشان گردهم آمدند تا شادی کنند و خوش باشند.

جشن شاد یلدا، پنجشنبه گذشته، سی ام آذرماه، با حضور آموزگاران و پرسنل واحد نیاوران در سالن اجتماعات واحد آبشناسان برگزار شد. در ابتدای این برنامه، دانش آموزان در جشنی موزیکال شرکت کردند. بعد مسابقه دادند و خوش گذراندند.

از دیگر برنامه های جشن یلدای واحد نیاوران، برگزاری جشنواره غذا و دست سازه های دانش آموزان بود. جشنواره غذا با هدف تقویت سواد مالی دانش آموزان برگزار شد. از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره، کمک به خیریه بود. عکس های یادگاری و اهدای هدایای یلدایی، برنامه پایانی جشن یلدای نیاورانی ها بود.

عکس های جشن یلدای واحد نیاوران را می توانید اینحا ببینید.

ویدیویی از برگزاری این جشن را می توانید در این لینک تماشا کنید.

مدیر واحد نیاوران: اولویت آرامش و حال خوب بچه هاست

دانش آموزان و خانواده های دبستان علامه طباطبایی- واحد نیاوران، به مناسبت های مختلف دور هم جمع می شوند. به جز جشن ها و برنامه های فرهنگی، آنها دورهمی های منظمی هم در مدرسه دارند. «زهرا ایمانی» مسئول فرهنگی دبستان واحد نیاوران در گفتگو با وب سایت «مجتمع علامه طباطبایی»، درباره برنامه های دورهمی مدرسه می گوید: «دورهمی های واحد نیاوران با هدف آشنایی والدین و دانش آموزان با مهارتهای مختلف زندگی برگزار می شود. در این برنامه، بازی هایی هدفمند و مهارت محور وجود دارد. در بعضی دورهمی ها، با دانش آموزان و اولیا به اردو می رویم. عنوان این اردوها «بازی یار» است. در بازی یار، به هر دانش آموز وظیفه ای داده می شود.»

«آرامش و حالِ خوب دانش آموزان، اولویت ما در واحد نیاوران است.» این را «علی اصغر معینی» مدیر پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی- واحد نیاوران می گوید و می افزاید: «برنامه های آموزشی و تربیتی مدرسه با همین رویکرد تدوین می شود.»

اخبار پیشنهادی