هفته دوم پایگاه تابستانی آبشناسانی ها چطور گذشت؟

پایگاه تابستانی در واحد آبشناسان با اردوی سینما و معرفی نفرات برتر آزمون کتبی همراه بود.

هر هفته یک آزمون کتبی بین همه دانش آموزان برگزار می شود که سوالات آن در مورد مسائل دینی و تربیتی است. کسری سامان، امیررضا زرین، سبحان کیانی و احسان قایینی نفرات برتر آزمون کتبی پایه هفتم و امیرسالار شهاب راد، محمد امین بیگی فر و معین اختیاری نفرات برتر آزمون کتبی پایه هشتم در هفته گذشته هستند.

همچنین در هفته گذشته دانش آموزان همه پایه های مدرسه به سینما و دانش آموزان پایه نهم ادونس نیز به اردوی پرطرفدار پینت بال رفتند. در هفته جاری اردوی تور گشت تهران با زیارت امامزاده عینعلی زینعلی و تفریح در طبیعت پارک چیتگر برگزار شد. اردوهای سورتمه سواری و استخر هم به زودی برگزار می شوند.

در تابستان اولویت با تفریح است

محمد عظیمی مسئول آموزشی واحد آبشناسان در مورد فعالیت های بخش آموزشی در دو هفته گذشته به خبرنگار سایت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی گفت: « درسهای ریاضی و علوم در پایگاه تابستانی طبق سرفصل های تعیین شده پیش رفته است.»

وی افزود: «یکی از مهمترین کارکردهای پایگاه تابستانی ایجاد شناخت متقابل بین دانش آموزان و دبیران است. دبیران ریاضی و علوم علاوه بر این که سرفصل های تعیین شده در درس های ریاضی و علوم را به طور کامل و با بهترین کیفیت تدریس می کنند، تلاش می کنند در تابستان اخلاق و روحیات دانش آموزان را بشناسند و با آنها ارتباط برقرار کنند.»

عظیمی تسریح کرد که آزمون های زیادی در تابستان از دانش آموزان گرفته نمی شود: « ما همواره توجه داریم که حجم فعالیت های آموزشی به حدی نشود که به اوقات فراغت دانش آموزان لطمه ای وارد کند. به همین دلیل آزمون های هماهنگ پایه ای برگزار نمی کنیم و به پرسش ها و آزمونک های کلاسی توسط دبیران بسنده می کنیم.»

اخبار پیشنهادی