نیاورانی ها در ۲ جشنواره درون مدرسه ای شرکت می کنند

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد نیاوران در ۲ جشنواره درون مدرسه ای شرکت می کنند.

جشنواره بادبادک ها با عنوان «ایرانم بر فراز آسمان» یکی از برنامه های واحد نیاوران است که با هدف ایجاد همدلی و ایجاد انگیزه در دانش آموزان، برنامه ریزی شده است. دانش آموزان واحد نیاوران برای شرکت در این برنامه، بادبادک هایی را با توجه به رنگ های پرچم ایران، آماده می کنند و برای مدرسه ارسال می کنند. مهلت شرکت در این جشنواره تا ۲۱ بهمن است.

دومین جشنواره نیاورانی ها «رویش خاطره ها» است. این جشنواره با هدف تقویت روحیه کار گروهی و مسئولیت پذیری در واحد نیاوران اجرا می شود. دانش آموزان می توانند آثار خود را تا ۲۷ بهمن، برای مدرسه ارسال کنند.

«فاطمه علیپور» مسئول واحد نیاوران درباره ساختن روزنامه دیواری، خطاب به دانش آموزان می گوید: « شاید قبلا در مورد روزنامه دیواری چیزهایی شنیده باشید، یا ممکن است پدر ها و مادرها درباره درست کردن روزنامه دیواری، خاطراتی را برای شما تعریف کرده باشند. زمانی که برای انجام کارهای فرهنگی و علمی، ابزاری مثل رایانه و تلفن همراه و اینترنت در دسترس نبود، بچه‌ها بیشتر روزنامه دیواری درست می کردند.»

علیپور همچنین نکاتی را برای ساختن یک روزنامه دیواری، به دانش آموزان یاد آور می شود:

 «ابتدا باید هم گروهی های خود را مشخص کرده و با مشورت آن ها موضوع روزنامه دیواری‌تان را تعیین کنید. بهتر است برای نظم و هماهنگی بیشتر، یک سرگروه داشته باشید، تقسیم کار کنید و وظایف هرفرد را مشخص کنید. سپس لیست لوازم مورد نیازتان را بنویسید و آن ها را تهیه کنید. توجه داشته باشید که زیبا سازی در ساختن روزنامه دیواری بسیار اهمیت دارد. برای انتخاب محتوای روزنامه دیواری با هم گروهی هایتان مشورت کنید.»

اخبار پیشنهادی