نیاورانی ها در باغ علم، فیزیک یاد گرفتند

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران سه شنبه ۸ اسفند باه اردوی تفریحی – آموزشی باغ علم کتاب رفتند.

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان مجتمع علامه طباطبایی – واحد نیاوران به اردوی تفریحی – آموزشی رفتند. نیاورانی ها در این اردو که سه شنبه ۸ اسفند ماه برگزار شد به «باغ علم کودک» رفتند. دانش آموزان در این اردو از نزدیک با وسائلی آشنا شدند که قوانین فیزیکی را به صورت ساده آموزش می دهد. قانون جاذبه، قوانین نیوتن و چرخش چرخ ها از قوانینی بودند که به صورت عملی آن ها را یاد گرفتند.

آموزش ستاره شناسی بخش دیگری از این اردوی تفریحی – آموزشی بود. دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران با دیدن تصاویر ستاره و سیاره ها اطلاعات زیادی درباره کهکشان راه شیری و دیگر کهکشان های کشف شده در فضا به دست آوردند.

قسمت دیگری از این برنامه به آموزش مفاهیم مربوط به انعکاس نور و صدا اختصاص یافت. نیاورانی ها با کمک وسائل ساده مطالب علمی زیادی درباره انعکاس  یاد گرفتند. مسابقه تیراندازی هم برنامه آخر دانش آموزان واحد نیاوران در باغ علم کودک بود.

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران در ابتدای بهمن ماه در اردوی تفریحی – آموزشی کانون تربیتی رضوان تهیه نان و ریسندگی را آموزش دیده بودند.

اخبار پیشنهادی