نیاورانی ها آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند

جشن شروع سال تحصیلی دبستان و پیش دبستانی علامه طباطبایی – واحد نیاوران ۲۸ و ۲۹ شهریورماه در سالن اجتماعات واحد آبشناسان برگزار شد. در این جشن دانش آموزان نیاورانی به همراه خانواده هایشان حضورداشتند. نیاورانی ها در جشن بازگشایی مدرسه، هم بازی کردند، هم نمایش  دیدند و هم با آموزگارانشان بیشتر آشنا شدند. بخشی از برنامه نیز به گفتگوی اولیا با مدیر مدرسه و مشاور واحد نیاوران اختصاص داشت؛ گفتگوهایی با موضوع شروع سال تحصیلی و آماده سازی دانش آموزان برای درس و مدرسه.

اجرای موسیقی دانش آموزی بخش نخست جشن شروع سال تحصیلی واحد نیاوران بود. دو نفر از دانش آموزان نیاورانی به تک نوازی موسیقی پرداختند، یک قطعه هم به صورت دونفره اجرا کردند. بخش دوم جشن، اجرای نمایش کمدی با موضوع مدرسه برای دانش آموزان بود.

نیاورانی ها بعد از تماشای نمایش، به سالن ورزشی واحد آبشناسان رفتند و در ایستگاه های بازی، بازی های متنوعی انجام دادند. «نشونه بگیر»، «جابه جاشو»، «خودت را نقاشی کن»، «هدف»، «مراقب توپ باش»، «حلقه را پرتاب کن»، «بولینگ» و «تابلوی هنری» از جمله ایستگاه های بازی بود که دانش آموزان در آن شرکت کردند.

همزمان با حضور نیاورانی ها در ایستگاه های بازی، «علی اصغر معینی» مدیر واحد نیاوران و «به آذین داوری» مشاور مدرسه به گفتگو با اولیا پرداختند و به سوالات آن ها درباره موضوعات مختلف پاسخ دادند.

گالری تصاویر جشن نیاورانی ها را «اینجا» ببینید.

اخبار پیشنهادی