نایب قهرمانی تیم نانوی واحد پاسدران در روسیه

نمونه سوالات پایان ترم به پاسدارنی ها ارائه می شود

برنامه های مختلف آموزشی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی-واحد پاسدران برای موفقیت دانش آموزان در آزمون پایان ترم اعلام شد.

جواد امانی، مسئول آموزش واحد پاسدارن، درباره برنامه های آماده سازی دانش آموزان این واحد برای شرکت در آزمون های ترم دوم گفت: « برای موفقیت بیشتر دانش آموزان در امتحانات پایان ترم، نمونه سوالات ویژه ای در اختیار آنان قرار می گیرد.»

وی با تشرح جزئیات این برنامه ها گفت: «با توجه به اینکه دانش آموزان از تعطیلات نورز آمده بودند، تلاش کردیم با بررسی تکالیف نوروزی، برنامه های جبرانی آموزشی برایشان تدارک ببینیم.»

 ارائه تمرین های هفتگی و برگزاری آزمون میان ترم از دیگر برنامه های آموزشی واحد پاسداران برای حضور موفق دانش آموزان در آزمون های پایان ترم است. «قرار است کارنامه ماهانه دانش آموزان روز ۱۵ اردیبهشت به خانواده ها تحویل داده شود.»

جواد امانی با بیان این مطلب، جلسات اختصاصی با اولیا و دانش آموزان برای بررسی وضعیت  تحصیلی آنان را از برنامه های ماه فرودین اعلام کرد: «این جلسات با حضور خانواده ها و دانش آموزان بطور جداگانه و برای هر سه پایه برگزار می شود.»

تیم نانو در روسیه مدال نقره گرفت

تیم پژوهشی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی- واحد پاسداران در جشنواره ابداعات و اختراعات روسیه ۲۰۲۳، مدال نقره کسب کرد. این تیم بصورت غیر حضوری در این رقابت های بین المللی شرکت کرده بود. امیرحسین رهبری، ایلیا فتحی و بهراد برقی اعضای این تیم بودند. این دانش آموزان با مقاله «فرآیند اصطکاک آلومینیوم به کمک نانو ذرات» در جشنواره شرکت کردند.

اردوی مشهد برای هشتم و نهمی ها؛ هفتمی ها به اصفهان می روند

برگزاری نماز جماعت همراه با مسابقه روزانه نماز از برنامه های فرهنگی واحد پاسداران در ماه مبارک رمضان است. مسابقه شاهنامه خوانی و برگزاری رقابت های لیگ شطرنج در زنگ های تفریح، از دیگر برنامه های فرهنگی و ورزشی واحد پاسدارن در فروردین ماه بود. همچنین برنامه ریزی شده است تا دانش آموزان پایه های هشتم و نهم، اردیبهشت ماه به طور جداگانه به اردوی مشهد اعزام شوند. ضمن اینکه دانش آموزان پایه هفتم به اصفهان خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://link.kvno.ir/9TfFH4uZz

اخبار پیشنهادی