نفرات برتر مسابقه دست ساخت های فیزیک معرفی شدند

اولین دوره مسابقات دست ساخت های فیزیک در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان در سه بخش برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

حسین الهی معلم فیزیک و مسئول برگزاری مسابقات به خبرنگار سایت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی گفت: «گروه فیزیک مدرسه برای ایجاد فضای نشاط و شادابی در آموزش و ارتقای مهارت های فردی و فنی دانش آموزان و البته بالا بردن روحیه مشارکت جمعی و تمرین کارگروهی مسابقات دست ساخت های فیزیک را برگزار کرد.»

وی افزود: «این مسابقات در رشته های ماشین تله موشی، ساخت دست سازه های فیزیکی و تولید محتوای الکترونیکی برگزار شد. برای همه شرکت کنندگان به خصوص نفرات برتر مسابقه، جایزه و نمره مستمر تشویقی نیز در نظر گرفته شد.»

به گفته الهی در مجموع ۷ گروه در بخش ماشین تله موشی و ۱۳ گروه در بخش دست سازه ها و ۳ گروه در بخش تولید محتوای الکترونیکی شرکت کردند و از بین آنها پنج گروه به مرحله نهایی راه یافتند و مقام های برتر را کسب کردند.

در مسابقات ماشین تله موشی هر گروه فرصت ٣ بار رکوردگیری را داشت و مسابقه در دو مرحله مسافت بیشتر و زمان کمتر انجام شد. در بخش بیشترین مسافت، کسری بهروزکار به همراه تیم سید پارسا جوادی و محمد مهدی علی نژاد مقام اول مشترک را به دست آوردند. در بخش سرعت نیز تیم مهدی عزیزی و سعید مالکی اول شدند. تیم سید پارسا جوادی و محمد مهدی علی نژاد مقام دوم و تیم سینا ابوالقاسمی و ونداد پرهیزکاری مقام سوم را به دست آوردند.

در بخش دست سازه های جذاب سینا صفری، علیرضا زارعی، امیرعلی صداقت، محمد حسین رهبری مهر و آبتین بهادرانی مقام های برتر را کسب کردند.

اخبار پیشنهادی