نتایج جام جهانی را پیش بینی کنید، جایزه ببرید

سایت و کانال های اطلاع رسانی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی در مدت برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال با مسابقات و برنامه های متنوع همراه دانش آموزان علامه ای خواهند بود.

با اتمام امتحانات نوبت دوم دبیرستان های دوره اول و دوم، علامه ای ها بی صبرانه منتظر شروع جام جهانی ۲۰۱۸ در کشور روسیه و تماشای هنرنمایی بازیکنان محبوبشان هستند.

سایت و کانال های اطلاع رسانی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی در مدت برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال با مسابقات و برنامه های متنوع همراه دانش آموزان مدارس علامه طباطبایی خواهند بود. مسابقه پیش بینی نتایج بازی ایران با تیم های مراکش، پرتغال و اسپانیا یکی از این مسابقات است. مسابقه دیگری که در مرحله گروهی برگزار می شود، پیش بینی ۱۶ تیم صعود کننده به مرحله بعدی است.

در این مدت نظرسنجی های متنوعی از جمله ترکیب ابتدایی تیم ملی و بهترین بازیکن و گل رقابتها برگزار می گردد.

شما دانش آموزان علامه ای می توانید در یک فایل ویدیویی یک دقیقه ای تیم محبوبتان در جام جهانی و علت طرفداری از این تیم، بازیکن مورد علاقه و مختصری از تاریخچه این تیم در جام های جهانی را معرفی کنید. همچنین از مقدمات فراهم شده در منزل و یا هر مکان دیگری که برای تماشای فوتبال انتخاب کرده اید را از طریق پیام رسان ها به شماره تلفن ۰۹۰۳۵۴۵۲۹۰۸ ارسال کنید.

مسابقات و نظرسنجی ها از طریق صفحه اینستاگرام مجتمع علامه طباطبایی برگزار می شود. فیلم ها و عکس های منتخب نیز در اینستاگرام بارگذاری می شوند.

جام جهانی از روز پنج شنبه ۲۴ خرداد آغاز می شود و تیم ایران در اولین بازی ساعت ۱۹:۳۰ روز پنج شنبه ۲۵ خرداد به مصاف تیم مراکش می رود.

اخبار پیشنهادی