میردامادی ها در میانه امتحانات میان ترم

امتحانات میان ترم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد از ۱۴ آبان شروع شده و تا ۲۲ آبان ماه ادامه دارد. درس های ریاضی، فارسی، مطالعات اجتماعی، علوم و عربی از درس هایی است که دانش آموزان میردامادی به صورت هماهنگ و همزمان با دیگر مدارس دوره اول مجتمع، در امتحانات آن شرکت می کنند.
«یعقوب امانی» مسئول آموزش واحد میرداماد درباره برنامه های آموزشی این واحد برای دانش آموزان می گوید: «دانش آموزان واحد میرداماد پیش از شروع امتحانات در جلسات متعدد مشاوره، رفع اشکال درسی، کلاس های فوق العاده و همچنین برنامه ریزی های درسی، الگوهای مطالعاتی دریافت کردند تا با توجه به نقاط ضعف و قوت شان مطالعه کنند. این امتحانات میان ترم هم با توجه به این موارد، محک خوبی برای دانش آموزان است.»
امانی مکمل این برنامه های آموزشی را صحبت با دبیران در جلسات مختلف می داند: «در کنار برنامه های آموزشی دانش آموزان، جلسات گروه های آموزشی را از هفته اول آبان شروع کردیم. بررسی طرح درس ها و استفاده از سامانه های آموزشی برای اطلاع رسانی دقیق تر به اولیا از مهم ترین موضوعاتی است که در جلسات گروه آموزشی به بررسی شان می پردازیم.»
به گفته مسئول آموزش واحد میرداماد، دانش آموزان پایه های هفتم تا نهم این واحد پنج شنبه ها در کلاس های آموزشی مختلف شرکت می کنند: «پنج شنبه های هر هفته دانش آموزان کلاس های متنوعی دارند. پایه های هفتم و هشتم در کلاس های طرح ادونس و ادونس شرکت می کنند که تا ۲۴ آذر ماه برگزار می شود. دانش آموزان پایه نهم هم از پنج شنبه ۱۲ آبان در کلاس آمادگی و تقویتی شرکت می کنند.»

اخبار پیشنهادی