شروع یک سال تحصیلی جدید

سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد آغاز شد. میردامادی ها از ۷:۳۰ صبح روز شنبه ۲ مهر به اولین کلاس حضوریشان بعد از دو سال آموزش مجازی رفتند.

دانش آموزان واحد میرداماد پیش از شروع سال تحصیلی، از هفته پایانی تیرماه در پایگاه تابستانی شرکت کردند. برنامه های آموزشی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی از برنامه های پایگاه تابستانی میردامادی ها پیش از شروع سال تحصیلی بود.

«دارا امانی» مدیر واحد میرداماد درباره برنامه ریزی های سال تحصیلی جدید در این واحد می گوید: «بعد از دو سال تجربه آموزش آنلاین، با شروع سال تحصیلی، فرصتی پیش آمده تا دانش آموزان به مدرسه بازگشتی درست به مدرسه داشته باشند. برنامه های آموزشی معمولا سهم سنگین تری را به نسبت دیگر برنامه های مدرسه دارند اما امسال علاوه بر آموزش، برنامه های پرورشی متنوعی هم داریم. عاداتی مثل کار کردن بی رویه با تلفن همراه، استفاده صحیح از وسایل الکترونیکی و زمان بندی درست استفاده از آن ها، از تاثیراتی است که دانش آموزان در دوران آموزش آنلاین پذیرفته اند و ما برای اصلاح آن برنامه ریزی کرده ایم. در کنار همه این ها است که آموزش درست و انتقال صحیح مطالب درسی اتفاق می افتد.»

اخبار پیشنهادی