موفقیت پاسدارانی های دوره دوم در مسابقات قرآن و عترت

دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران در مسابقات قرآن و عترت منطقه ۴ رتبه های برتر کسب کردند. در این رقابت ها که ۱۲ بهمن ماه برگزار شد، پاسدارانی ها ۷ رتبه اول تا سوم به دست آوردند.

در رشته حفظ قرآن، «عرشیا بیرک آبادی» از پایه یازدهم رتبه سوم مسابقات را کسب کرد. در تفسیر و مفاهیم قرآن هم «محمد امین سوادکوهی» از پایه یازدهم سوم شد. در رشته قرائت  «احمد رضا اسماعیل افجه» از پایه دوازدهم و در رشته اذان «امیر محمد سیل سپور» از پایه یازدهم سوم شدند. همچنین در رشته احکام «محمد طه دودانگه» و در ترتیل «علیرضا نامنی» هر دو از پایه یازدهم سوم شدند.

بهترین رتبه پاسدارانی ها؛ کسب مقام اول در رشته نهج البلاغه

 بهترین مقام پاسدارانی ها در این رقابت ها کسب مقام نخست در رشته نهج البلاغه بود. «آرمین اکبری» از پایه دهم در این مسابقات رتبه اول را در بخش نهج البلاغه به دست آورد. این دانش آموز درباره جزییات این مسابقه می گوید: «مسابقات رشته نهج البلاغه منطقه ۴ به صورت کنفرانس برگزار شد. چهار موضوع درباره ۴ خطبه امام علی (ع) در انتهای جزوه این مسابقات مشخص بود و هر دانش آموز می توانست به دلخواه یکی از این موضوعات را انتخاب کرده و به صورت کنفرانس آماده کند. من هم در این کنفرانس شرکت کردم و در انتها با رای داوران به عنوان نفر برتر انتخاب شدم.» این دانش آموز سال گذشته نیز رتبه نخست مسابقات نهج البلاغه منطقه ۱ را به دست آورده بود.

اخبار پیشنهادی