موفقیت نیاورانی‌ها در مسابقات منطقه

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد نیاوران در مسابقات و جشنواره های منطقه شرکت می کنند.

جشنواره «آدرنالین» از جمله برنامه هایی است که نیاورانی ها در آن حضور داشتند. این جشنواره با هدف تقویت هوش هیجانی و حفظ شادابی دانش آموزان، در روزهای تعطیلی مدارس در ۱۶ رشته برگزار شد و تا مرداد ۹۹ ادامه داشت.

«کیان عباسپور» در رشته «تک نوازی» موفق به دریافت مقام دوم جشنواره شد. در رشته «توانایی فردی ابتدایی»، «کسری جوهری» نیز مقام دوم را دریافت کرد. شرکت کننده دیگر از واحد نیاوران، «کیان واله» بود. او در رشته «دابسمش» مقام سوم را کسب کرد.

نیاورانی ها در جشنواره «شعر و ادب» شرکت کردند. آن ها در این جشنواره موفق به دریافت تندیس شعر و ادب شدند. جشنواره شعر و ادب در ۶ رشته داستان مصور، معرفی کتاب، روایت گری، نمایش رادیویی، جان بخشی به اشیاء و داستان گویی خلاق، در سه مرحله برگزار شد.

شرکت کنندگان این جشنواره از واحد نیاوران، امیر عباس نیری در رشته کتاب مصور، مهرزاد آقایانی، آروین تقی زاده و سام چیت سازان در رشته نمایش رادیویی، آرسس چگینی در بخش معرفی کتاب، کیان عباس پور در رشته روایتگری، رادین فارسی و رادان یعقوبی نیز در بخش نمایش رادیویی بودند. آن ها موفق به دریافت تندیس در مرحله نهایی اولین جشنواره شعر و ادب شدند.

مسابقات شطرنج منطقه یک، از دیگر مسابقاتی است که نیاورانی ها در آن درخشیدند. این مسابقات خرداد ۹۹ به صورت آنلاین برگزار شد. کیخسرو خالق از پایه ششم و کیان علی عباس پور از پایه پنجم نفرات برتر این رقابت از واحد نیاوران بودند.

در مسابقات «ریاضی و کرونا» نیز، کسرا جوهری دانش آموز پایه چهارم دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد نیاوران رتبه برتر را کسب کرد.

اخبار پیشنهادی