معلم ورزش واحد پاسداران: برای هر پایه برنامه ورزشی متفاوتی داریم

سلامتی جسمانی دانش آموزان برای مسئولان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران اهمیت ویژه ای دارد. دانش آموزان به کمک ورزش می توانند کارگروهی را تمرین کنند و از نظر جسمی با نشاط باشند.

«سید مصطفی حسین زاده» معلم ورزش دبستان واحد پاسداران می گوید برنامه ریزی های ورزشی برای این مدرسه بر اساس پایه تحصیلی و مشخصات فردی هر دانش آموز انجام گرفته است. او درباره ورزش دانش آموزان این واحد می گوید: «دانش آموزان هر پایه دارای ویژگی های فردی منحصر به فردی هستند و انتخاب ورزش برای آنها متفاوت است. در هر پایه نیز فیزیک و وضعیت جسمی هر دانش آموز با دیگری فرق دارد. بنابراین برنامه ریزی ها می بایست با توجه به این شرایط انجام شود.»

 حسین زاده در ادامه ورزش های انتخابی برای دانش آموزان واحد پاسداران در هر پایه را بیان می کند: «دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران در هر پایه یک رشته را به طور خاص آموزش می بینند. در پایه های اول و دوم بازی های کودکانه مانند لی‌لی و همچنین تنیس روی میز آموزش داده می شود. دانش آموزان پایه سوم در رشته شنا آموزش می بینند. در پایه چهارم هم دانش آموزان ده حرکت ورزشی خاص را یاد می گیرند که برخی از آنها به صورت تک نفره و برخی دیگر دونفره و گروهی است.»

وی ادامه می دهد: «دانش آموزان پایه پنجم علاوه بر آموزش های ابتدایی رزمی، تنیس روی میز کار می کنند. برای دانش آموزان پایه ششم هم چند ورزش در نظر گرفته شده است. این ورزش ها شامل دوومیدانی، تنیس روی میز، رزمی و طناب زنی هستند.»

معلم ورزش پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران اعتقاد دارد ورزش منظم باعث رشد فکری و جسمی دانش آموزان خواهد شد: «عمل به برنامه ریزی های انجام شده در طول سال تحصیلی باعث رشد دانش آموزان خواهد شد. خوشبختانه مدارس علامه طباطبایی در این زمینه از نظم و برنامه  ریزی دقیقی برخوردارند و از لحاظ وسایل و امکانات و فضای مورد نیاز هم  شرایط خوبی را برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است. این عوامل باعث می شود که موفقیت های ورزشی برای دانش آموزان در دسترس باشد.» 

اخبار پیشنهادی