معرفی اعضای انجمن اولیا و مربیان واحد گلستان

اعضای جدید انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ انتخاب شدند. انتخابات برای انتخاب اعضای جدید انجمن، چهارشنبه ۲۷ مهرماه برگزار شد.

در این جلسه که با همکاری دانش آموزان گلستانی -از قرائت قرآن تا اجرای مراسم و سرود دسته جمعی – برگزار شد، امین غفاری مدیر مدرسه درباره اهمیت جایگاه انجمن اولیا و مربیان برای پدر و مادرها صحبت کرد. غفاری با تشکر از اعتماد اولیا به مدرسه در سال تحصیلی گذشته، گفت: «تعامل سازنده اولیا و کادر مدرسه باعث می شود برنامه های آموزشی و تربیتی موفق تری داشته باشیم. انجمن اولیا و مربیان نماد این تعامل است. هر قدر همکاری و همراهی اولیا با مدرسه بیشتر باشد، در پیشبرد اهداف مان موفق تر خواهیم بود.»

در این مراسم پیش از آغاز رای گیری برای انتخاب اعضای انجمن، گروه سرود مدرسه، سرود «خاک مهر آینن» را برای مهمانان برنامه اجرا کرد و یکی از دانش آموزان به صورت زنده موسیقی اجرا کرد.

«محمد علی اقدم» مسئول فرهنگی مدرسه درباره این سرود می گوید: «اولین برنامه ای که با شروع سال تحصیلی آغاز کردیم، تشکیل گروه سرود مدرسه بود. در مهرماه برای هر سه پایه هفتم، هشتم و نهم گروه هایی تشکیل شد و تمرینات را آغاز کردیم. به طور تقریبی از ابتدای سال تحصیلی حدود ۸ ساعت با بچه ها تمرین داشتیم تا در نهایت از مستعدترین دانش آموزان تیم سرود مدرسه تشکیل شد. اولین سرودی که تمرین کردیم، سرود خاک مهرآیین بود که در جلسه انجمن اولیا و مربیان مدرسه اجرا شد.»

بعد از برگزاری انتخابات و شمارش آرا، آقایان صبوری اولیا ‌پایه نهم و فراهی اولیا پایه هشتم و خانم ها هجری اولیا پایه نهم، صفایی اولیا پایه هشتم و روشنی اولیا پایه هفتم به عنوان اعضای جدید انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://link.kvno.ir/Ljzk8ALeD

اخبار پیشنهادی