مرکز مشاوره هفت و نیم برای کودکان کارگاه تابستانی برگزار می کند

مدیر «مرکز مشاوره روانشناسی هفت و نیم» از برگزاری کارگاه های تابستانی فبک (فلسفه برای کودکان)، مهارت زندگی و بازی های گروهی در تابستان خبر داد.

«فاطمه اتفاق»، روانشناس و مدیر مرکز مشاوره هفت و نیم، با اعلام این خبر به جمع بندی فعالیت های صورت گرفته در سال تحصیلی گذشته پرداخت. به گفته او ارائه خدمات مشاوره فردی، مشاوره خانواده و برگزاری کارگاه تخصصی، سه محور اصلی فعالیت های مرکز مشاوره هفت و نیم هستند.

«فاطمه اتفاق» با اشاره به برگزاری کارگاه های تخصصی مشاوره ای و روانشناسی گفت: «سال گذشته سه کارگاه تخصصی روانشناسی فبک ویژه والدین، یک کارگاه تربیت جنسی، یک کارگاه مدارس کیفی ویژه کارکنان واحد نیاوران و یک کارگاه اضطراب کودک برگزار کردیم.»

مرکز مشاوره روانشناسی هفت و نیم با رویکرد ضرورت توجه به ارائه خدمات تخصصی به دانش آموزان و والدین، فعالیت خود را همزمان با شروع سال تحصیلی ۹۷-۹۶، آغاز کرده است. ارائه مشاوره های فردی و گروهی، روان سنجی، توانمندسازی دانش آموزان و برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله فعالیت های این مجموعه است. دانش آموزان علامه ای با معرفی مدارس از خدمات تخصصی مرکز مشاوره هفت و نیم بهره مند می شوند.

اخبار پیشنهادی