آغاز مرحله نهایی پنجمین دوره جشنواره قرآنی «بهشت انس»

 مرحله نهایی پنجمین دوره جشنواره قرآنی مجتمع فرهنگی-آموزشی علامه‌طباطبایی؛ «بهشت انس»، امروز و فردا با حضور ۱۵۰ نفر از دانش آموزان همه مدارس علامه طباطبایی در دبیرستان های دوره اول و دوم آبشناسان برگزار می شود. 

جشنواره قرآنی «بهشت انس» در هشت رشته و در سه مقطع دبستان، متوسطه دوره اول  و دوره دوم برگزار می‌شود و دانش‌آموزان در رشته‌های قرائت ، مفاهیم و حفظ موضوعی قرآن کریم، کانال قرآنی در تلگرام، احکام، نهج البلاغه، تواشیح و همخوانی و نقاشی با هم به رقابت می‌پردازند.

محمد هادی صلح جو از قاریان ممتار کشوری رشته تواشیح، حفظ و قرائت، حجت الاسلام و المسلمین هادی فلاح رشته احکام و نهج البلاغه و هادی ربیعی در رشته مفاهیم مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات بهشت انس را قضاوت می کنند. بیش از ۸۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس علامه طباطبایی در مرحله اول رقابت های بهشت انس شرکت کرده بودند. 

به گفته مسئول برگزاری جشنواره قرآنی  بهشت انس، سطح کیفی  مسابقات در رشته قرائت بسیار بالاتر از سال‌های پیش بود و دانش آموزان در رشته های مفاهیم و احکام حضور پررنگی داشتند. امسال،  برای اولین بار در این  مسابقات یکی از دانش آموزان نمره کامل را دریافت کرد.

نکته حائز اهمیت آن است که دانش آموزانی که در رشته کانال قرآنی تلگرام شرکت می‌کنند می بایست تا چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۹۶ فعالیت های مربوط به آن را انجام  داده باشند. نفرات برتر جشنواره قرآنی «بهشت انس» قرار است روز یکشنبه، ۱۰ اردیبهشت، در مراسم اختتامیه معرفی شوند.

اخبار پیشنهادی