متولدین فصل تابستان تولدشان را پیشاپیش جشن گرفتند

جشن تولد دانش آموزان متولد تابستان پیش دبستان و دبستان دخترانه مجتمع علامه طباطبایی- واحد تهرانپارس، در روزهای پایانی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ برگزار شد.

تولد دانش آموزان واحد تهرانپارس، ابتدای هر فصل جشن گرفته می شود. متولدین فصل تابستان به دلیل تعطیلی مدارس، تولدشان را در روزهای پایانی اردیبهشت جشن گرفتند. آنان در این مراسم در کنار یکدیگر شمع فوت کردند و با ترانه های شاد و کودکانه به شادی پرداختند.

اسامی متولدین تابستان واحد تهرانپارس عبارت است از: «وانیا رحمتی» و «صدف کلهر» از پیش دبستان، «باران بلالی»،«حورا بنی عامر» و «پریناز همتی» از پایه اول، «یاسمن وحدتی» از پایه دوم، «دیانا شرفی» و «نگار رحیمی» از پایه سوم، «دیبا گودرزی» از پایه پنجم، «عقیق پیرمرادیان»، «نگار کارگر» و «روژان کیومرثی» از پایه ششم.

برگزاری جشن های مختلف یکی از اهداف مهم مسئولین واحد تهرانپارس برای حفظ روحیه شادی و نشاط دانش آموزان است. در هفته های پایانی اردیبهشت، دو جشن دیگر نیز به مناسب آموختن الفبا در مقطع اول ابتدایی و پایان سال تحصیلی ۹۷-۹۶ برگزار شد. جشن های مناسبی و جشن تکلیف از دیگر برنامه های شاد دانش آموزان تهرانپارس است.

اخبار پیشنهادی