متقاضیان ثبت نام در واحد تهرانپارس به مدرسه آمدند

اولین جلسه توجیهی ثبت نام در پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، پنجشنبه ۲۳ فروردین برگزار شد.

در این جلسه ابتدا نماهنگی از گزیده فعالیت های مدرسه از ابتدای سال تحصیلی تاکنون پخش شد. سپس «نجمه امرالهی»، مدیر واحد تهرانپارس سخنان خود را با معرفی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی آغاز کرد. او به مواردی مانند سابقه و پیشینه مجتمع و چگونگی فعالیت های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و پژوهشی اشاره کرد و مرکز مشاوره و ماهنامه هفت و نیم و سایت و کانال اطلاع رسانی را معرفی نمود.

 مدیر واحد تهرانپارس همچنین در خصوص عملکرد شش ماهه گذشته واحد تهرانپارس، کلاس هاى فوق برنامه اعم از کلاس فلسفه برای کودکان ، خلاقيت، زبان انگليسى،  مهارت هاى اجتماعی، هنر و ورزش توضیحاتی به متقاضیان ثبت نام ارائه کرد.  وی رویکرد پیش دبستان و دبستان واحد تهرانپارس را برپایه آموزش ده گانه و ایجاد محیطی امن و شاد عنوان کرد.

به علامه ای های آینده در مدرسه خوش گذشت

دانش آموزانی که به همراه خانواده خود به مدرسه آمدند بسته به سنشان در سه کلاس گروه بندی شدند. ایستگاه نقاشی با ماژیک و گواش، کارگاه قصه گویی و نمایش خلاق از برنامه هایی بود که در کلاس ها با حضور دانش آموزان انجام گرفت.

در کلاس ویژه کم سن و سال ترین دانش آموزان، آزمون های سنجش هوش و استعداد مانند رسم آدمک، شمارش اعداد، رسم اشکال هندسی ساده و کشیدن خط صاف به عمل آمد تا آمادگی دانش آموزان برای حضور در مدرسه سنجیده شود. دانش آموزان بعد از این آزمون ها به اتاق بازی هدایت شدند و بازی هایی شاد و رقابتی انجام دادند. در حین انجام بازی آمادگی جسمانی و حرکتی و هماهنگی عضلات آنها مورد ارزیابی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی