قدردانی دانش آموزان علامه‌ای از آنش نشان‌ها

دانش آموزان علامه‌ای با در دست داشتن دل نوشته «ما قدر شما را می دانیم» به ایستگاه آتش نشانی رفتند

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی-واحد نیاوران صبح امروز (جمعه، اول بهمن) و یک روز پس از سانحه «ساختمان پلاسکو»، با در دست داشتن دل نوشته «ما قدر شما را می دانیم» به ایستگاه آتش نشانی دزاشیب رفتند. 

به گزارش سایت علامه، تعدادی از دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی- واحد نیاوران، با همراهی اعضای خانواده شان در کنار مربیان مدرسه به ایستگاه آتش نشانی دزاشیب رفتند و در مراسم کوتاهی با آتش نشان هایی که همکارانشان را در سانحه آتش سوزی ساختمان پلاسکو از دست داده اند، همدردی کردند. 

در این مراسم، نونهالان دانش آموز با در دست داشتن دست نوشته «ما قدر شما را می دانیم» از تلاش های قهرمانانه آتش نشان‌ها در اطفاء حریق ساختمان پلاسکو قدردانی کردند. آتش نشان‌ها با دیدن مهربانی بچه ها اشک در چشمانشان حلقه زد: «دعا کنید لااقل یکی از بچه های آتش نشان زنده از زیر آوار بیرون بیاید.» 

صبح دیروز تعدادی از آتش نشانهایی که برای اطفاء حریق و خارج کردن مردم از ساختمان پلاسکو به طبقات این ساختمان رفته بودند، با فرو ریختن آسمان زیر آوار ماندند. ستاد بحران حادثه آمار دقیقی از به شهادت رسیدن آتش نشان‌های قهرمان پایتخت اعلام نکرده است. بنابر اعلام این ستاد عملیات امداد و نجات با ادامه آوار برداری ادامه دارد. گفته می شود بین ۲۰ تا ۳۰ آتش نشان در ساختمان پلاسکو زیر آوار مانده اند. 

دانش آموزان كيان علي عباسپور، كيان توكلی، رادين سليمی نيا، رسام اسلامی، بنيامين بنايی، بامداد روحانی، شايان عابد كريمی و سيد مبين رضوی به همراه خانواده و معلمان خود صبح امروز در ایستگاه آتش نشانی دزاشیب حضور یافتند. 

هیات موسس، معلمان، مدیران، دانش آموازن و کارکنان مجتمع فرهنگی-آموزشی علامه طباطبایی ضمن بزرگداشت ایثارگری آتش نشانان تهران برای نجات جان مردم و اطفاء حریق و تجلیل از عملیات قهرمانانه آنان، شهادت آنش نشان ها را به خانواده داغدیده آنان و پرسنل شریف و زحمت کش آتش نشانی تسلیت می گویند. 

اخبار پیشنهادی