فرا رسیدن نیمه شعبان در واحد شریعتی جشن گرفته شد

دانش آموزان، اولیاء و کادر اجرایی دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد شریعتی اعیاد شعبانیه را جشن گرفتند. این مراسم یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار شد. پخش کلیپ از فعالیت های دانش آموزان در مدرسه، اجرای چند قطعه موسیقی، مسابقه بین دانش آموزان و سخنرانی مدیر واحد شریعتی از جمله مهمترین برنامه های این مراسم بود. دانش آموزان موفق در زمینه رباتیک و موسیقی هم در این جشن جایزه گرفتند

آموزش خانواده و کارگروهی تخصصی تر می شود

«مهدی لواسانی» مدیر دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد شریعتی برنامه های انجام شده در سال تحصیلی جاری را تشریح و درباره طرح های مدرسه در سال تحصیلی آینده صحبت کرد.

لواسانی از برنامه های مدرسه در زمینه آموزش خانواده گفت: «از ابتدای سال تحصیلی چند جلسه آموزش خانواده در مدرسه تشکیل شد. به دلیل استقبال از این جلسات در سال تحصیلی آینده هم آن ها ادامه خواهند داشت. سعی می کنیم آموزش خانواده در سال آینده به صورت تخصصی تر و به شکل کارگاهی برگزار شود. همچنین برنامه هایی هم در همین زمینه برای دانش آموزان خواهیم داشت چون اعتقاد داریم دانش آموزان امروز، اولیاء فردا هستند و باید بسیاری از آموزش ها در همین سن آغاز شود.»

«کارگروهی» بخش دیگری از حرف های مدیر واحد شریعتی بود. این برنامه در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در پایه های دهم و یازدهم برگزار شد. در کارگروهی دانش آموزان، معلم و مشاور حضور داشتند و در آن دانش آموزان درباره پرسش مطرح شده از طرف دبیر به بحث می پرداختند. لواسانی درباره کارگروهی هم گفت: «هدف از این کار ایجاد حس مسئولیت پذیری بین دانش آموزان بود. کارگروهی سال تحصیلی آینده هم به شکل بهتری ادامه خواهد یافت.»

پایگاه تابستانی؛ موثر و مفرح

بخش دوم سخنرانی مدیر واحد شریعتی درباره برنامه های تابستان مدرسه بود. پایگاه تابستانی، کلاسهای المپیاد، پژوهشی و آزمون های شبانه از جمله برنامه های واحد شریعتی در تابستان است: «سعی داریم برنامه های تابستان مفرح و موثر باشند. یعنی دانش آموزان در محیط شادی حضور داشته باشند و در عین حال از نظر درسی پیشرفت کنند تا با آغاز پاییز مشکلی نداشته باشند. در پایگاه تابستانی در زمینه المپیاد و پژوهش برنامه های ویژه ای داریم که در تیرماه اعلام خواهد شد. همچنین آزمون های خاصی هم برای سال تحصیلی آینده برای بچه ها در نظر گرفته ایم که به عنوان آزمون شبانه انجام خواهد شد.»

هنرنمایی بچه های واحد شریعتی

برنامه های شاد جشن شعبانیه واحد شریعتی را دانش آموزان این مدرسه برگزار کردند. ابتدا دو نفر از دانش آموزان هنرمند واحد شریعتی در حضور بیش از ۱۵۰ میهمان این برنامه، موسیقی زنده اجرا کردند. «مهدی شیوا» با تنبک و «محمد حسین نادعلی» با تار چند قطعه اجرا کردند. سپس نوبت به مسابقه لباهنگ بین دانش آموزان رسید. ۵ نفر از دانش آموزان روی صحنه رفتند و هر کدام آهنگی را لب خوانی کردند. برنده این مسابقه در نهایت با رای خانواده ها انتخاب شد.

تقدیر از اهالی موسیقی و رباتیک

تقدیر از دانش آموزان موفق در زمینه رباتیک و موسیقی، قسمت آخر این جشن بود. «رضا هدایتی»، «کوروش زمانی»، «ارسلان وفاییان»، «امیررضا محمد یارزاده»، «امیرعلی معدن پور»، «پرهام ویسه»، «رهام پورحیدری»، «علیرضا حسینی» و «امید محبوبی» دانش آموزانی بودند که در مسابقات رباتیک ایران اپن ۲۰۱۸ موفق به کسب رتبه شدند و در این جشن از سوی مدیریت مدرسه مورد تقدیر قرار گرفتند. در مسابقات ایران اپن ۲۰۱۸ دانش آموزان واحد شریعتی در لیگ خودرو هوشمند در بخش کاربردی رتبه های اول، دوم و چهارم مسابقات را به دست آوردند.

بخش دوم تقدیر از دانش آموزان به نفراتی اختصاص یافت که اسفند ماه در مسابقات تک نوازی موسیقی منطقه ۳ موفق به کسب رتبه های برتر شدند. «صدرا طیبی»، «محمد حسین نادعلی»، «امیرحسین مهدویه»، «دارا رحمت سمیعی»، «پویا رضوانی» و «علیرضا صادقخانی» این دانش آموزان بودند.

جشن شعبانیه دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد شریعتی با اهدای کارنامه میان ترم دانش آموزان پابه دهم و یازدهم به خانواد های آن ها به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی