علامه ای ها در کنار زلزله زدگان کرمانشاه هستند

وقوع زلزله در غرب کشور بهانه ای شد تا علامه ای ها بار دیگر همدل و یک صدا به یاری هموطنان عزیز زلزله زده بشتابند. مدارس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی از زمان وقوع زلزله تا امروز در تمام واحدها کمک های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و خانواده های آنها را جمع آوری و به محل حادثه ارسال کردند. بسیاری از خانواده ها با اعتمادی که به مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی دارند کمک های خود را از طریق این مجتمع به مناطق زلزله زده ارسال کردند.

اهدای ۴۰۰ تخته پتو

دانش آموزان واحد آبشناسان و واحد ادونس از روز شنبه ۲۷ آبان و همزمان با ارسال موج بعدی کمک ها به کرمانشاه، کمک های خود را به کادر اجرایی مدرسه تحویل دادند. این اقلام شامل خمیردندان، مسواک، نایلون، انواع کنسرو، وسائل بهداشتی، بخاری و لباس عصر روز دوشنبه با یک کامیون به سمت کرمانشاه ارسال شد. همچنین به همت یکی از والدین دانش آموزان تعداد ۴۰۰ تخته پتو به زلزله زدگان اهدا گردید. ۴ نفر از مسئولان واحد آبشناسان و ادونس اقلام اهدایی را به سمت مناطق زلزله زده همراهی می کنند.

فرمانیه ای ها در روستاهای سرپل ذهاب

نمایندگان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه روز پنج شنبه ۲۵ آبان، با یک کامیون حاوی کمک های دانش آموزان، خانواده ها و کادر اجرایی مدرسه، راهی مناطق زلزله زده شدند تا کمک ها را مستقیم به آسیب دیدگان زلزله برسانند.

کمکهای غیر نقدی فرمانیه ای ها شامل مواد شوینده، مواد خوراکی از قبیل خرما، چای، شیر، پنیر، مربا، آبمیوه، حلواشکری، کنسرو ماهی تن، نسرو غذا ، آب معدنی، روغن مایع، انواع بیسکوییت، ماکارونی و حبوبات، دارو و وسایل کمک های اولیه، پتو و لباس های گرم در یکی از روستاهای نزدیک سر پل ذهاب که کمک رسانی کمتری در آن صورت گرفته است بین مردم آسیب دیده و نیازمند کمک، توزیع شد.

کمکهای نقدی جمع آوری شده هم صرف خرید چادر، نایلون، زیرانداز و لباس بچه گانه و زنانه شد و به همراه کمکهای غیر نقدی توزیع گردید. 

مشاوران میردامادی به کرمانشاه رفتند

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد یک روز بعد از زلزله کرمانشاه کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به مدرسه آوردند. حجم بالای این کمک ها باعث شد که دو محموله از این مدرسه به سمت مناطق زلزله زده ارسال شود. وسائل ارسالی شامل آب معدنی، پتوی سالم و تمیز، وسایل گرمایشی، چادر مسافرتی، لباس گرم و سالم و تمیز، داروهای مسکن و آنتی بیوتیک، مواد غذایی و خشکبار، نان خشک، شیر خشک، کنسرو، خرما، لوازم بهداشتی (شامپو، صابون، دستمال کاغذی، پوشک نوزاد و …) بودند. همراه دو محموله مدرسه مشاوران سه پایه هفتم، هشتم و نهم و همچنین معاونت فرهنگی مدرسه روز شنبه ۲۷ آبان به مناطق زلزله زده سفر کرده و به طور مستقیم توزیع کمک ها را بر عهده گرفتند.

گلریزان گلستانی ها

مراسم گل ریزان برای یاری زلزله زدگان کرمانشاه در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان در روزهای ابتدایی بعد از زلزله برگزار شد.

جمع کمکهای نقدی، از محل کمکهای نقدی خانواده ها، هزینه ثبت نام المپیاد ورزشی درون مدرسه ای واحد گلستان و خمس مدرسه تامین شد. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مبالغ نقدی صرف خرید کانکس و ارسال به منطقه خواهد شد.

همچنین کمکهای غیرنقدی زیادی جمع آوری شد. اقلام جمع آوری شده شامل مواد شوینده مانند صابون و شامپو، مواد خوراکی از قبیل خرما، چای، شیر، پنیر، مربا، آبمیوه، حلواشکری، کنسرو ماهی تن، نسرو غذا ، آب معدنی، روغن مایع، انواع بیسکوییت، ماکارونی و حبوبات، دارو و وسایل کمک های اولیه، پتو و لباس های گرم بودند.

پاسدارانی های کوچک سهم دارند

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان پاسداران نیز مانند دیگر دانش آموزان مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به مدرسه آوردند. دانش آموزان این واحد اقلامی خوراکی و بهداشتی خود را به مسئولان مدرسه تحویل دادند. کمک های دبستان پاسداران به دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان منتقل شده و از آنجا به مناطق زلزله زده ارسال می شود.

پاسدارانی ها کمک های خود را به هلال احمر اهدا کردند

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران برای کمک به زلزله زدگان، مسجد امام حسن واقع در نزدیکی مدرسه را به عنوان مکان جمع کردن کمک ها به دانش آموزان معرفی شد و طی چند روز پاسدارانی ها کمک های خود را به مسجد تحویل دادند. شماره حساب هلال احمر نیز برای کمک های نقدی دانش آموزان و خانواده های آنها داده شد و از این طریق کمک به زلزله زدگان انجام گرفت.

ارسال کمک تهرانپارسی ها به مناطق زلزله زده

کمک های اهدایی دانش آموزان و خانواده های پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس روز چهارشنبه به کرمانشاه ارسال شد. دانش آموزان این مدرسه از روز بعد از زلزله کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به مدرسه آورده و تحویل دادند. چراغ نفتی، نایلون، بلوز، شلوار، کلاه ضخیم، جوراب، عروسک، لوازم بهداشتی، کش سر، روغن مایع، کنسرو ماهی، بیسکوئیت و شکلات از جمله کمک های تهرانپارسی ها برای زلزله زده ها بود. این اجناس  به همراه کمکهای غیر نقدی که شامل  مواد خوراکی ، پوشاک  ،پتو و وسایل بهداشتی بود روز چهارشنبه به منطقه ارسال شد.

همچنین مدارس دوره دوم پاسداران و شریعتی و همچنین دوره اول پاسداران و دبستان نیاوران نیز کمک های خود به زلزله زدگان را به جمع آوری کرده و به کرمانشاه ارسال کرده اند.

اخبار پیشنهادی