کسب 14مقام برتر در رقابت های بین المللی ربوکاپ آزاد ایران

قهرمانی در Iran Open؛ کسب سهمیه جهانی

تیم های رباتیک مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران (Iran Open)، با کسب سه مقام قهرمانی، سهمیه شرکت در رقابت های جهانی هلند را بدست آوردند.

در این دوره از رقابت های «ایران-اُپن»، تیم رباتیک واحد فرمانیه، در «لیگ فوتبالیست سنگین وزن»، به مقام اول رسید و سهمیه شرکت در مسابقات جهانی ربوکاپ را کسب کرد. در «لیگ ماموریت غیر ممکن» رقابت های هجدهم «ایران-اّپن»، تیم رباتیک واحد آبشناسان، رتبه اول را بدست آورد و تیم رباتیک واحد پاسداران در «لیگ فوتبالیست مقدماتی» مقام اول را از آن خود کرد.

همچنین، تیم های واحد آبشناسان و فرمانیه در لیگ های«فوتبالیست شبیه ساز» دوم شدند. تیم واحد آبشناسان در لیگ «امدادگر مقدماتی» هم مقام دوم کسب کرد و تیم رباتیک واحد پاسداران در لیگ «فوتبالیست سنگین وزن» به مقام سوم رسید. در رقابت های سوپر تیم نیز، دانش آموزان واحدهای آبشناسان، پاسداران، میرداماد توانستند ۵ رتبه اول کسب کنند. رقابت های سوپر تیم با حضور دانش آموزان تیم های مختلف در قالب یک تیم برگزار می شود.

در بخش ارائه فنی، تیم های رباتیک واحد آبشناسان در لیگ های «امدادگر مقدماتی» و «فوتبالیست شبیه ساز» حائز رتبه برتر شدند و تیم واحد گلستان در لیگ «ماموریت غیر ممکن» رتبه برتر به دست آورد.

هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران (Iran Open)، از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد. دانش آموزان علامه ای از واحدهای آبشناسان، میرداماد، پاسداران، فرمانیه و گلستان در قالب ۱۸ تیم در این مسابقات شرکت داشتند. این دوره از رقابت ها با حضور ۱۸۰۰ شرکت کننده در قالب ۳۱۶ تیم داخلی و خارجی برگزار شد.

اسامی اعضای تیم های رباتیک مجتمع علامه طباطبایی و رتبه های کسب شده را اینجا ببینید.

گالری تصاویر شرکت دانش آموزان مجتمع علامه طباطبایی در رقابت های Iran Open را اینجا تماشا کنید.

اخبار پیشنهادی