طراحی از روی مدل در هفته چهارم پایگاه تابستانی

هفته چهارم پایگاه تابستانی پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس روزهای یکشنبه ۷ مرداد و سه شنبه ۹ مرداد برگزار شد.

در کلاس نمایش خلاق دوره اول ( پایه اول تا سوم) نمایش مهمان ناخوانده توسط دانش آموزان به منظور آشنا شدن با شیوه های برخورد با مهمانان و پذیرایی از آنان اجرا شد.

در کلاس نقاشی نوآموزان کاردستی پنگوئن با استفاده از کاغذ رنگی ساختند. آنها سپس یک فضای قطبی کشیدند و پنگوئن را در آن نقاشی قرار دادند.

در جلسه هفتم زبان انگلیسی موضوع کارهای روزانه آموزش داده شد. هدف از این جلسه آشنا کردن دانش آموزان با فعالیتهای روزانه به وسیله اجرای پانتومیم و تماشای فیلم بود. در جلسه هشتم نیز این موضوع با انجام بازی و دیدن فیلم ادامه پیدا کرد.

کلاس ایروبیک تهرانپارسی ها در هفته ای که گذشت به آموزش گام آسان، هفت فارسی، هشت فارسی و استپ تاچ اختصاص داشت.

دانش آموزان دوره اول در جلسه گذشته کلاس سفالگری قالب لاک پشت ساختند. آنها در هفته ای که گذشت لاک پشت را مونتاژ کردند و رنگ آمیزی نهایی را روی آن اجرا کردند.

دوره دومی ها فصلها را به انگلیسی یاد گرفتند

در جلسه هفتم کلاس زبان دوره دوم ( پایه چهارم تا ششم) تمرین سرعت در پرسش و پاسخ، تمرین جمله سازی و آموزش فصلها اجرا شد. در جلسه هشتم تدریس فصلها ادامه پیدا کرد و جملاتی در مورد آب و هوا به دانش آموزان آموزش داده شد.

تهرانپارسی ها در کلاس نقاشی از روی مدل، یک مکعب کشیدند و سایه گذاری کردند. آنها همچنین از روی مدل کیف دستی هم نقاشی کردند.

در جلسه ایروبیک نیز تمرینات و حرکات جلسه های قبل مرور شد.همچنین بلوک ۱۶ ضرب و ۳۲ ضرب آموزش داده شد.

دانش آموزان دوره دوم در کلاس سفالگری رنگ آمیزی کتیبه و طراحی ماهی را یاد گرفتند.

کلاس های پایگاه تابستانی واحد تهرانپارس روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی