صبح کوک میردامادی ها؛ هر دوشنبه

دانش آموزان پایه هشتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد هر دوشنبه پیش از ورود به کلاس های درسی در مشاوره گروهی صبحگاهی شرکت می کنند.

«حامد معصومی» مشاور آموزشی هشتمی های واحد میرداماد درباره اهمیت مشاوره آموزشی به دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی می گوید: «برنامه های درسی و همینطور شیوه های پیشبرد درس ها معمولا مشخص است اما راهی که دانش آموز بتواند نقاط ضعف و قوت آموزشی اش را متوجه شود، از طریق مشاوره های تحصیلی و آموزشی مشخص می شود. در پایه هشتم هم ما مشاوره های آموزشی را از پایگاه تابستانی شروع کردیم و با آغاز سال تحصیلی در زنگ ها دانش آموزان و در ساعات مختلف آن ها قرار داده ایم.»

مشاور هشتمی ها همچنین از راه اندازی طرح صبح کوک ویژه دانش آموزان این پایه می گوید: «با توجه به اهمیت مشاوره های آموزشی و همچنین این نکته که دانش آموزان اولین سال تحصیلی است که پس از گذشت حدود دو سال آموزش آنلاین، به صورت حضوری در مدرسه هستند، تصمیم به اجرای طرح صبح کوک گرفتیم. این طرح، هر دوشنبه صبحگاه قبل از ورود دانش آموزان پایه هشتم به کلاس ها، در حیاط مدرسه برگزار می شود. مشاوره گروهی هشتمی ها با هدف ارتقا سطح آمادگی دانش آموزان برای شرکت در کلاس ها و پویایی بیشتر در فرآیند برگزاری کلاس ها انجام می شود.»

اخبار پیشنهادی