ششمی ها برای آزمون ریاضی هماهنگ آماده می شوند

دانش آموزان پایه ششم پیش دبستان و دبستان مجتمع علامه طباطبایی- واحد تهرانپارس، با شرکت در جلسات فوق برنامه امتحانی، برای آزمون ریاضی هماهنگ دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷، آماده می شوند.

جلسات فوق برنامه واحد تهرانپارس، در روزهای چهارشنبه ۲ خرداد ساعت ۱۱ الی ۱۳ و دوشنبه ۷ خرداد، یک ساعت پیش از آزمون، برگزار می شود. رفع اشکال و حل نمونه سوالات مهم، از اهداف برگزاری این دو جلسه است.

سوالات هماهنگ، بهترین منبع مطالعه برای روزهای پیش از آزمون است

«مریم استاد رحیمی»، معلم ریاضی پایه پنجم و ششم پیش دبستان و دبستان مجتمع علامه طباطبایی- واحد تهرانپارس، در مصاحبه با سایت مجتمع علامه طباطبایی، به دانش آموزان توصیه کرد در روزهای باقیمانده تا روز امتحان، سوالات آزمون های هماهنگ منطقه ای را به خوبی بررسی کنند.

استاد رحیمی به اهمیت امتحانات نهایی هماهنگ در مقطع پایه ششم اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت حل نمونه سوال افزود: «سوالات هماهنگ، بهترین منبع مطالعه برای روزهای پیش از امتحان است.»

دنبال شباهت بین سوالات نباشید

استاد رحیمی با اشاره به نحوه آموزش ریاضی به دانش آموزان پایه ششم واحد تهرانپارس گفت: «از ابتدای سال سعی کردیم بچه ها مفاهیم ریاضی را درک کنند تا بتوانند به انواع سوالات، با سطوح مختلف دشواری پاسخ دهند.»

او از دانش آموزان می خواهد راه حل های ریاضی را حفظ نکنند، از ابداع راه های جدید برای حل مسائل نترسند و دنبال پیدا کردن شباهت بین سوالات نباشند: «بدانید که هر سوال شبیه خودش است. خلاق باشید و ذهنتان را برای حل مسئله محدود نکنید.»

اخبار پیشنهادی