شرکت گلستانی ها در آزمون های هفتگی

کلاس های آموزشی دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان از ابتدای مهرماه به صورت منظم آغاز شده و آزمون های هفتگی نیز به شکل برنامه ریزی شده برگزار می شود.

 به گفته «محمد قاسمی» مسئول آموزش واحد گلستان، حضوری شدن مدارس باعث بهبود کیفی و کمی کلاس های درس شده است: «از مهرماه امسال و با شروع آموزش حضوری دانش آموزان، براساس برنامه معاونت آموزش مجتمع علامه طباطبایی، برگزاری کلاس هایمان را شروع کردیم. از طرفی دروسی مثل آزمایشگاه، کار و فن آوری، ورزش و دروس عملی که در دوران کرونا امکان اجرای مناسبش نبود، در حال حاضر به خوبی برگزار می شود.»

گلستانی ها امسال علاوه بر کلاس های دروس اصلی، در کلاس های چهار رشته پژوهشی هم شرکت می کنند. قاسمی می گوید: «امسال در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان، کلاس های رشته های پژوهشی انیمیشن، هوافضا، نجوم و دموی رباتیک برگزار می شود. هفتمی ها در تابستان با همه رشته های پژوهشی آشنا شدند تا علاقه و استعدادشان مشخص شود. دانش آموزان با شروع سال تحصیلی در رشته های انتخابی شان شرکت می کنند.»

برگزاری آزمون های هفتگی، بخش مهمی از برنامه آموزشی دانش آموزان واحد گلستان است. این آزمون ها چطور و با چه هدفی برگزار می شود؟ قاسمی می گوید: «دبیران در دروس مربوط به آزمون های جامع یا دروس حساس تر، نیازمند برگزاری آزمون های مکرر هستند. اما اگر هر دبیر بخواهد در هر زمان دلخواه آزمون برگزار کند، باعث بی نظمی می شود. بنابراین آزمون های دبیران در قابل سازماندهی از طریق مدرسه به شکل آزمون هفتگی در قالب برنامه مشخص برگزار می شود. هدف از برگزاری این آزمون ها آمادگی دانش آموزان برای امتحانات میان ترم، پایان ترم و آزمون های جامع است. برنامه آزمون ها از قبل در اختیار همه دانش آموزان قرار داده شده است.»

اخبار پیشنهادی