شرکت کنکوری های واحد پاسداران در اردوی «دوران طلایی جمع بندی»

اردوی مطالعاتی «دوران طلایی جمع بندی» برای دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران آغاز شد. کنکوری های واحد پاسداران از ۱۵ تیرماه تا ۲۸ مردادماه به مدت ۷ هفته، به سالن مطالعه مدرسه می آیند و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، درس می خوانند. حضور دانش آموزان در این اردو اختیاری است.

به گفته «محمد جهانشاد» مشاور پایه دوازدهم واحد پاسداران، هدف از این طرح، جمع بندی دروس و رفع مشکلات تا قبل از کنکور است: «هدف از برگزاری اردوی مطالعاتی دوران طلایی جمع بندی برای دانش آموزان پایه دوازدهم اصطلاحا «لکه گیری» دروس است. به این معنی که در این ۷ هفته، دانش آموزان بخش هایی از کتاب و جزوات را مطالعه می کنند که در آن نیاز به تقویت و تمرین بیشتری دارند. آزمون هایی که در این مدت برگزار می شود مشخص خواهد کرد که هر دانش آموز در چه بخش هایی نیاز به تمرین و حل تست بیشتری دارد.»

کنکوری های واحد پاسداران در مدت اردوی مطالعاتی در ۳۶ کنکور آزمایشی شرکت می کنند. جهانشاد درباره جزییات این آزمون ها می گوید: «۱۲ کنکور شبیه ساز عمومی، ۱۶ کنکور عمومی موضوعی، ۵ کنکور شبیه ساز عمومی، ۳ آزمون آزمایشی و همایش های دروس اختصاصی با حضور نیروهای رفع اشکال، مشاور و دبیران مدرسه از برنامه های ما در دوران طلایی جمع بندی است.»

به گفته مشاور پایه دوازدهم واحد پاسداران، برنامه ریزی های اختصاصی برای سه روز آینده هر دانش آموز بعد از مشخص شدن نتیجه هر آزمون آزمایشی انجام می گیرد.

کنکور سراسری ۳۰ و ۳۱ مردادماه برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی