شرکت پاسدارانی های پایه دهم در طرح «پیشرفت کپسولی»

دانش آموزان پایه دهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران برای حضور موفق در آزمون آزمایشی جامع ۲۳ اسفندماه در دو برنامه آموزشی ویژه شرکت می کنند.

 پاسدارانی ها از ابتدای اسفند در طرح ویژه ای به نام «پیشرفت کپسولی» شرکت می کنند. «محمد رضازاده» مشاور پایه دهم واحد پاسداران درباره این طرح می گوید: «برای اینکه دانش آموزانمان – به ویژه آن هایی که نیاز به تمرین بیشتری دارند – به شرایط مطلوب آموزشی برسند طرحی را در روزهای پنج شنبه برایشان اجرا می کنیم. در این طرح روزهای ۵ شنبه ۴ زنگ برای درس های ریاضی و فیزیکی کلاس برگزار می کنیم. این کلاس پیشنهاد جدی به دانش آموزانی است که می خواهند برای آزمون ۲۳ اسفند موفق باشند.»

برنامه دیگر پاسدارانی ها برای آزمون آزمایشی جامع، ایستگاه مطالعاتی است: «یک هفته قبل از برگزاری آزمون جامع، ایستگاه مطالعاتی برگزار خواهیم کرد. در این برنامه دانش آموزان تا ساعت ۷ عصر در مدرسه می مانند و با حضور معلمان، مشاور و نیروهای رفع اشکال به حل تمرین می پردازند.»

چهارمین آزمون جامع آزمایشی دانش آموزان پایه دهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران ۲۳ اسفندماه برگزار خواهد شد.

*برگزاری جلسات توجیهی ثبت نام سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی از ۴ بهمن آغاز شده است. ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی برای مقطع دبیرستان دوره دوم همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی