شرکت پاسدارانی های دوره دوم در برنامه نذر افطار

دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی در روزهای ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی ویژه ای به صورت محتوای صوتی و تصویری، مسابقه، چالش های ورزشی و برنامه ویژه نذر افطار برگزار می کند. «جواد شاهچراغی» مسئول فرهنگی واحد پاسداران  درباره این برنامه ها می گوید: «از ابتدای ماه مبارک رمضان یک صفحه از قرآن کریم را به صورت صوتی منتشر می کنیم. همچنین دعای روز ماه مبارک رمضان و پیام های مناسبتی این ماه هم در کانال اطلاع رسانی منتشر می شود. هر روز یک کتاب صوتی هم در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم. دانش آموزان می توانند با پاسخ به پرسش هایی از متن کتاب در مسابقه کتابخوانی مدرسه هم شرکت کنند.»

نذر افطار برنامه ویژه پاسدارانی ها در ماه رمضان است. شاهچراغی می گوید این برنامه از اول تا پانزدهم ماه رمضان انجام می شود: «در نذر افظار هدایای نقدی خانواده ها را دریافت کرده و در روز تولد امام حسن (ع) غذای گرم تهیه می کنیم. غذاها در افطار همان روز بین نیازمندان توزیع خواهد شد.»

چالش حرکات ورزشی برنامه دیگر پاسدارانی های دوره دوم است. به گفته مسئول فرهنگی مدرسه در این برنامه دانش آموزان هر روز با توپ حرکات ورزشی ویژه ای انجام می دهند و برای مدرسه ارسال می کنند. به بهترین حرکات ورزشی جوایزی اهدا می شود.

اخبار پیشنهادی