شرکت دانش‌آموزان واحد شریعتی در اردوی «شادلاین»

دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی دراردوی تفریحی «شادلاین» شرکت کردند. این اردو برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم، سه شنبه و چهارشنبه، ۱۸ و ۱۹ آذرماه و برای دانش آموزان پایه دوازدهم ۲۳ آذرماه به صورت مجازی برگزار شد.

اردوی تفریحی «شادلاین» در دو بخش آفلاین و آنلاین اجرا شد. دانش آموزان در بخش آنلاین این اردو در مسابقاتی مثل شطرنج، ادابازی و ps4 شرکت کردند. بازی های ورزشی، بازیگری، استندآپ، دابسمش و استیکرسازی هم در بخش آفلاین این اردو برگزار شد.
 

تقویت روحیه برای شرکت در امتحانات

«علیرضا اعتمادی» مسئول آموزش دبیرستان واحد شریعتی درباره اهداف برگزاری این اردوی مجازی می گوید: «این اردو با هدف آمادگی روحی و نشاط دانش آموزان در آستانه برگزاری امتحانات نوبت اول برگزار شد. دانش آموزان بعد از چند ماه شرکت در کلاس های آنلاین نیاز به فضایی داشتند تا همراه همکلاسی ها، کادر اجرایی مدرسه و معلمانشان در فضایی غیر درسی و تفریحی حضور داشته باشند.»

به گفته مسئول آموزش واحد شریعتی حضور دانش آموزان در این اردو اختیاری بود: «حضور در اردو را اختیاری اعلام کردیم تا هر دانش آموز بر اساس برنامه ریزی هایش در آن شرکت کند. در مدت برگزاری اردو هیچ کلاس آموزشی هم برای بچه ها برگزار نشد.»

اخبار پیشنهادی