شروع سال تحصیلی دبستانی های علامه ای

سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، سوم مهرماه در دبستان های علامه طباطبایی واحد های نیاوران، پاسداران و تهرانپارس آغاز شد. دبستانی ها امسال با شعار «نشا» یعنی نشاط درونی دانش آموزان، شوق و شادی آن ها، امنیت و انگیزه و امید، سال تحصیلی را آغاز کردند. آن ها پس از شرکت در جشن بازگشایی مدارس شان، دریافت هدیه و آشنایی با آموزگاران خود، از سوم مهر، هر روز در ۶ کلاس آنلاین و آفلاین شرکت می کنند.

هر روز؛ ۶ زنگ کلاس
دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران، از ۳ مهر، هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ در کلاس های آنلاین و آفلاین شرکت می کنند. نیاورانی ها علاوه بر شرکت در کلاس های درس های اصلی خود، در برنامه دورهمی هم به صورت آنلاین با آموزگار و هم کلاسی هایشان، درباره موضوعات علمی، تاریخی و ادبی، گفت و گو می کنند.

آشنایی با آموزگاران؛ قبل از شروع مدرسه
دختران پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، از سوم مهرماه در کلاس های آنلاین و آفلاین، علاوه بر یادگیری درس هایشان، در چالش ها، آزمون های هوش و مسابقات دانش آموزی شرکت می کنند. آن ها همچنین قبل از شروع کلاس ها برای گرفتن هدیه های ماه مهر و دریافت کتاب هایشان به مدرسه رفتند و با معلم هایشان عکس یادگاری گرفتند.

هم آنلاین، هم آفلاین
پسران پیش دبستان و دبستان واحد پاسداران، با شروع سال تحصیلی جدید در ۴ زنگ آنلاین و ۲ زنگ آفلاین، درس می خوانند. کلاس های فوق برنامه پاسدارانی ها امسال به صورت آنلاین برگزار می شود و درس های اصلی به صورت تخصصی تر به دانش آموزان دوره دوم دبستان ارائه می شود.

اخبار پیشنهادی