بازگشت فرمانیه ای ها به مدرسه بعد از دو سال آموزش مجازی

دانش آموزان دبیرستان متوسطه علامه طباطبایی – واحد فرمانیه، سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ را از ساعت ۷:۳۰ صبح روز شنبه ۲ مهر شروع کردند و بعد از حضور در صبحگاه به اولین کلاس حضوریشان رفتند.
فرمانیه ای ها پیش از شروع سال تحصیلی، از هفته پایانی تیرماه در پایگاه تابستانی شرکت کردند. برنامه های مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی از موضوعات اصلی پایگاه تابستانی دانش آموزان واحد فرمانیه پیش از شروع سال تحصیلی بود.
«ابراهیم آصف» مدیر واحد فرمانیه درباره برنامه های مدرسه در سال تحصیلی جدید می گوید: «در سیستم مجتمع علامه طباطبایی، برنامه هایی لازم الاجرا هستند و در کنار آن ها و با توجه به شرایط هر واحد آموزشی، فعالیت های تکمیلی هم انجام می شود. برنامه های واحد فرمانیه هم دو هفته پیش از شروع سال تحصیلی و تقریبا بعد از فاصله کوتاهی از پایان پایگاه تابستانی شروع شد. در نیمه شهریور ماه برنامه های آموزشی را از پایه هفتم شروع کردیم. در ادامه سال تحصیلی هم در نظر داریم تا در کنار برنامه های آموزشی، واحدهای درسی و مشاوره های تحصیلی، برنامه های فرهنگی از قبیل کلاس های فرهنگی و هنری و همچنین اردوهای متنوع داشته باشیم تا بازگشت به حضور در مدرسه برای دانش آموزان با اتفاقات جذاب تری همراه باشد.»

اخبار پیشنهادی