شروع ثبت نام جشنواره موسیقی همساز

ثبت نام در دوازدهمین دوره جشنواره موسیقی دانش آموزی «همساز» ویژه دانش آموزان مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی آغاز شد.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره «همساز»، دانش آموزان علامه ای از پایه پیش دبستان تا یازدهم می توانند در دو دسته ساز  های جهانی (کلاسیک) و سازهای ایرانی (سنتی) در این جشنواره شرکت کنند.

روش شرکت در جشنواره

علامه ای ها برای شرکت در این مسابقات تا ۲۰ آبان ماه فرصت دارند دو قطعه از آثار نوازندگی خود را تا سقف ۵ دقیقه به صورت تصویری (افقی) ضبط کرده و به مسئول فرهنگی مدرسه شان تحویل دهند. حجم فایل های ارسالی باید کمتر از ۸۰ مگابایت باشد. آثار ارسالی دانش آموزان، تا ۳۰ آبان ماه برای داوری به ستاد مجتمع ارسال می شود. آثار راه یافته به مرحله نهایی نیز تا پایان آذرماه معرفی خواد شد. مرحله نهایی دوازدهمین دوره جشنواره موسیقی همساز به صورت حضوری برگزار می شود و دانش آموزان می بایست یک قطعه را به صورت زنده برای داوران اجرا کنند.

رقابت در ۵ گروه

علامه ای ها در دوازدهمین دوره جشنواره موسیقی دانش آموزی «همساز»، در قالب ۵ گروه با یکدیگر رقابت می کنند. گروه اول پیش دبستانی های پسرانه و دخترانه، گروه دوم، دانش آموزان دبستان های دوره اول پسرانه و دخترانه، گروه سوم، دانش آموزان دبستان های دوره دوم پسرانه و دخترانه، گروه چهارم: دانش آموزان مقطع متوسطه اول پسرانه و گروه پنجم، دانش آموزان مقطع متوسطه دوم پسرانه.

هدایا در هر دسته از سازهای پیانو، کلاسیک و سنتی به این شرح به دانش آموزان برتر اهدا می شود:

دانش آموزان پیش دبستانی: ۲ نفر پیانو، ۲ نفر کلاسیک و ۲ نفر سنتی

دانش آموزان دوره اول دبستان: ۲ نفر پیانو، ۲ نفر کلاسیک و ۲ نفر سنتی

دانش آموزان دوره دوم دبستان: ۲ نفر پیانو، ۲ نفر کلاسیک و ۲ نفر سنتی

دانش آموزان دوره اول دبیرستان: ۵ نفر پیانو، ۵ نفر کلاسیک و ۵ نفر سنتی

دانش آموزان دوره دوم دبیرستان: ۲ نفر پیانو، ۲ نفر کلاسیک و ۲ نفر سنتی

 

جزییات برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی بهشت انس را «اینجا» بخوانید.

اخبار پیشنهادی