شروع آخرین اردوی مطالعاتی کنکوری های واحد پاسداران

آخرین اردوی مطالعاتی دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران آغاز شد. کنکوری های واحد پاسداران از ۲۶ خرداد تا ۱۲ تیرماه در این اردو حضور دارند.

«محمد جهانشاد» مسئول پایه دوازدهم مدرسه درباره جزییات این اردو می گوید: «آخرین اردوی مطالعاتی کنکوری ها از ساعت ۸ صبح تا ۸ عصر سه هفته آینده در مدرسه برگزار می شود. برای اینکه دانش آموزان برنامه کاری خود را در هر ساعت بدانند، تقویم اجرایی هر روز را به صورت دقیق در اختیارشان گذاشته ایم.» به گفته مشاور پایه دوازدهم واحد پاسداران هدف از این اردو جمع بندی درس ها است: «دانش آموزان هر روز سه بازه مطالعاتی دارند. علاوه بر آن آزمون شبيه ساز، تحليل آزمون و جلسه مشاوره گروهي هم برای آن ها در نظر گرفته ایم. هدف اصلی این اردو جمع بندی درس ها است تا دانش آموزان برای شرکت در کنکور سراسری هیچ مشکل درسی نداشته باشند.»

آمادگی روحی کنکوری ها برای شرکت در آزمون، بخش دیگری از برنامه های مدرسه برای دانش آموزان است. پایه دوازدهمی ها در این سه هفته در چند برنامه انگیزشی هم شرکت می کنند. «برای اینکه بچه ها از نظر ذهنی آماده شرکت در کنکور باشند در چند جلسه فیلم آموزشی خواهند دید. همچنین سخنرانی انگیزشی یک روانشناس برای دانش آموزان پنج شنبه ۳۰ خرداد برگزار می شود. عنوان این برنامه «من و روزهای آخر» است.»

کنکور سراسری ورود به دانشگاه ها ۱۳ و ۱۴ تیر برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی