شرایط و نحوه ثبت نام در دبستان ها اعلام شد

ثبت نام پیش دبستان و دبستان های پسرانه و دخترانه مجتمع علامه طباطبایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از ۱۴ دی ماه سال جاری آغاز شد.

ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با صدور اطلاعیه شماره ۳  از متقاضیان پسر و دختر ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی دعوت کرد تا برای پیش ثبت نام در «سامانه ستاد ثبت نام» به نشانی اینترنتی www.alameh.ir  مراجعه کنند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «در آستانه بیست و هشتمین سال فعالیت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، پیش ثبت نام پیش دبستان و  دبستان های پسرانه و دخترانه برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از تاریخ ۹۸/۱۰/۱۴ آغاز می شود.» علاقه مندان ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی می توانند با ورود به سامانه و ثبت مشخصات نسبت به پیش ثبت نام اقدام نمایند.

اطلاعیه ستاد ثبت نام مجتمع علامه طباطبایی، درباره شرایط پذیرش دانش آموز در دبستانهای علامه طباطبایی تصریح کرده است: «ثبت نام متقاضیان از طریق مصاحبه حضوری انجام می گیرد.»

مراحل ثبت نام برای میان پایه ها به شرح زیر است:

  1. از طریق وب سایت www.alameh.ir وارد «سامانه ستاد ثبت نام» شوید. (شما می توانید از بخش سامانه ها در صفحه اصلی وب سایت وارد سامانه «ثبت نام» شوید.)
  2.  اطلاعات اولیه خواسته شده در سامانه ثبت نام را به صورت کامل و با دقت تکمیل کنید.
  3. پس از تکمیل اطلاعات و ثبت آن، ستاد ثبت نام از طریق پیامک، یک گذر واژه و رمز عبور به تلفن همراهتان ارسال می کند.
  4.  پس از دریافت رمز عبور، در قسمت پایین سامانه و در کادر زرد رنگ ستاد ثبت نام، روی کلمه «لینک» کلیک کرده و وارد صفحه اصلی سامانه شوید. همان جا با استفاده از کد ملی و رمز عبور دریافتی، در صفحه اختصاصی خود، به سامانه ثبت نام وارد شوید و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایید. تکمیل کامل مراحل ثبت نام به معنی کامل کردن مشخصات، آپلود کارنامه و عکس دانش آموز است.
  5. با مشخص کردن زمان جلسه توجیهی، به اتفاق فرزندتان در جلسه مذکور حاضر شوید.

 *** متقاضیان می توانند علاوه بر ثبت نام اینترنتی، با مراجعه حضوری به پیش دبستان ها و دبستانهای علامه طباطبایی پیش ثبت نام را به صورت حضوری تکمیل کنند. ***

چه مدارسی را می توانید انتخاب کنید؟ 

دانش آموزان پسر می توانند در واحدهای پسرانه نیاوران و پاسداران ثبت نام کنند. واحدهای دخترانه تهرانپارس و  تجریش نیز پذیرای متقاضیان دختر خواهند بود.

متقاضیان ثبت نام توجه داشته باشند که پیش ثبت نام زمانی در سامانه به اتمام می رسد که «رسید ثبت نام» نمایش داده شود.

تذکر مهم  : برای انجام پیش ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی ابتدا اطلاعیه ها را به دقت مطالعه نمایید. آنگاه از درگاهی که لینک آن در انتهای خبر برایتان گذاشته شده است به «سامانه ستاد ثبت نام» مراجعه کنید و مراحل خواسته شده در سامانه را به دقت پیگیری نمایید تا پیش ثبت نام شما تکمیل شود. (در صورت تمایل می توانید اینفوگرافی مربوط به زمان بندی و مراحل ثبت نام را دانلود و مطالعه کنید.)

از طریق کادرهای زیر ابتدا در صورت تمایل اینفوگرافی ثبت نام را دریافت کرده و به دقت مطالعه نمایید و سپس وارد سامانه ستاد ثبت نام شوید

اخبار پیشنهادی