سه تیم قهرمان شطرنج؛ از غرب تا شرق تهران

مسابقات شطرنج دومین دوره المپیاد ورزشی طلیعه نور با قهرمانی تیم های آبشناسان، میرداماد و پاسداران (دوره دوم) به پایان رسید. 

به گزارش ستاد برگزاری المپیاد ورزشی طلیعه نور، مسابقات شطرنج روز جمعه (۲۹ بهمن) در دو بخش انفرادی و تیمی بین مدارس دوره اول و دوره دوم متوسطه مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با تغیییراتی نسبت به سال گذشته برگزار شد. در بخش انفرادی مسابقات امسال، رقابت های هر پایه در سه میز برگزار و به نفرات اول و دوم هر میز جوایزی اهدا شد.

تیم شطرنج آبشناسان، قهرمان پایه هفتم

در مسابقات شطرنج پایه هفتم، در بخش تیمی، تیم شطرنج واحد آبشناسان متشکل از آریانا مقصودی، آرتین روحی و آرمان داورپناه قهرمان شد و تیم واحد میرداماد با حضور آرمین حامد عظیمی،آروین حقیقی و پارسا کریمی پور به مقام دوم دست یافت. در مسابقات انفرادی پایه هفتم نیز، سورن بزرگی از واحد گلستان، بهراد حسینی نیا از واحد فرمانیه و پارسا کریمی از واحد میرداماد در میزهای شماره یک تا سه اول شدند و آریانا مقصودی، آرتین روحی حجتی و آرمان داورپناه هر سه از واحد آبشناسان مقام های دوم را از آن خود کردند.

برتری پایه هشتمی های میرداماد

دانش‌آموزان پایه هشتم در دومین المپیاد ورزشی طلیعه نور، مسابقات شطرنج جذابی را برگزار کردند. در رقابت های تیمی، تیم شطرنج میرداماد متشکل از بردیا عمرانی و سید سامان اندرزی به مقام اول قهرمانی رسید و تیم واحد فرمانیه با امیر اشکان مثنوی، شهراد خاکپور و امیرحسین غفاری  به مقام دوم رسید. در بخش انفرادی مسابقات شطرنج پایه هشتم نیز بردیا عمرانی، سید سامان اندرزی و امیرحسن نظری هر سه از واحد میرداماد اول شدند و پارسا امیری و پویا محمدی از واحد آبشناسان و امیرحسین غفاری از واحد فرمانیه به مقام دوم میزهای سه گانه رسیدند.

پایه دهمی های پاسداران، قهرمانان مسابقات تیمی 

در بخش تیمی رقابت های شطرنج پایه های نهم و دهم دبیرستان دوره دوم عللامه طباطبایی- واحد پاسداران با تلاش امیرحسین نورا، امیرحسن زارع و آبتسن میرزایی قهرمان شد و تیم شطرنج واحد آبشناسان با همکاری داریوش ملازاده، محمدپارسا دستگیر و سینا جمالی فرد به مقام دوم رسید. در بخش انفرادی نیز کامیار صالحی از دبیرستان دوره دوم واحد شریعتی ، امیرحسین زارع و آبتین میرزایی از دبیرستان دوره دوم واحد پاسداران در میزهای سه گانه به مقام قهرمانی رسیدند و امیرحسین نورا از دبیرستان دوره دوم واحد پاسداران، محمد پارسا دستگیر از واحد آبشناسان و سهراب عمرانی از واحد فرمانیه دوم شدند.

دومین دوره المپیاد ورزشی طلیعه نور از ۲۴ دی ماه سال جاری در شش رشته ورزشی فوتسال، بسکتبال، شنا، تنیس روی میز، شنا و واالیبال آغاز شد و نیمه اسفند با مشخص شدن قهرمانان رشته والیبال به کار خود پایان می دهد.

اخبار پیشنهادی