«سلام به آغاز» منتشر شد

مجله فارغ التحصیلان مجتمع علامه طباطبایی (دوره بیست و نهم) در پایان سال تحصیلی ۱۴۳-۱۴۰۲ با عنوان «سلام به آغاز؛ فارغ از تحصیل نمی شویم» منتشر شد. فارغ التحصیلان مدارس ده گانه علامه طباطبایی (پایه های ششم، نهم و دوازدهم) تیرماه این مجله را از مدارس شان تحویل گرفتند.

در مجله فارغ التحصیلان مدارس علامه طباطبایی، اسامی و تصاویر فارغ التحصیلان پایه های ششم دبستان های نیاوران، پاسداران و تهرانپارس، پایه های نهمِ واحدهای میرداماد، آبشناسان، گلستان، پاسداران و فرمانیه و پایه دوازدهم واحد شریعتی منتشر شده است. عکس های یادگاری و کلاسی دانش آموزان و دست نوشته های مدیر و کادر اجرایی مدارس علامه طباطبایی با عنوان «بچه ها یادتونه…»، بخش های دیگر این مجله است.

«یاسر توفیق حق» عضو هیات موسس مجتمع علامه طباطبایی در ابتدای مجله خطاب به فارغ التحصیلان دوره بیست و نهم مجتمع نوشته است: «بچه ها، بین دوره آموزش پدرم در مکتب خانه، تا دوره آموزش پسرم در کلاس های آنلاین، تنها حدود هفتاد سال فاصله است! می بینید زمان چقدر زود می گذرد و چه تغییرات بزرگی در بستر زمان رخ می دهد؟ پس لطفا قدر زمان و لحظه های عمرتان را بدانید، با تغییرات همراه شوید و هرگز فارغ از تحصیل نشوید.»

«آیندۀ خوب، ساختنیه…» هم عنوان مطلبی است که توسط «مصطفی جوادزاده» مدیر مجتمع علامه طباطبایی در مجلۀ «سلام به آغاز؛ فارغ از تحصیل نمی شویم» نوشته شده است. در بخشی از این مطلب آمده است: «هدف داشتن و سخت‌کوش و جستجوگر بودن، برای ساختن یک آیندۀ خوب، مهم است. همانطور که امید داشتن و نا‌ امید نشدن از دشواری ها از نکات اساسی است.»

در بخش پایانی مجله هم مطالبی از معاون فرهنگی مجتمع، مسئول آموزش مدارس متوسطه دوره اول و دوم و مسئول آموزش دبستان های علامه طباطبایی، برای فارغ التحصیلان چاپ شده است.

متن کامل پیام «یاسر توفیق حق» عضو هیات موسس مجتمع علامه طباطبایی را در این لینک بخوانید.

پیام «مصطفی جوادزاده» مدیر مجتمع علامه طباطبایی خطاب به فارغ التحصیلان مجتمع اینجاست.

نوشتۀ «ناصر سلامی» معاون فرهنگی مجتمع در این لینک است.

مطلب «صادق بازوی» مسئول آموزش مدارس متوسطه دوره اول و دوم علامه طباطبایی را اینجا بخوانید.

متن نوشتۀ «افشین دانش نژاد» مسئول آموزش دبستان های علامه طباطبایی/ کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی