گلستانی ها در دو نیمه اول اسفندماه چه برنامه هایی داشتند؟

سرود، مسابقه و موسیقی در جشن نیمه شعبان

دو هفته اول اسفندماه، در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان برنامه های آموزشی و فرهنگی متنوعی برگزار شد؛ از جلسات هدایت تحصیلی و آموزش خانواده، تا برگزاری جشن و گفتگو دانش آموزان با مدیر مدرسه.

این برنامه ها، با رویکرد ارتباط بهتر مدرسه و دانش آموزان برگزار می شود. موضوعی که «امین غفاری» مدیر واحد گلستان ابتدای سال تحصیلی در گفتگو با وب سایت علامه طباطبایی درباره آن گفت: « قبل از هر چیز برای مان مهم است که دانش آموزان احساس خوبی از حضور در مدرسه داشته باشد. پس همه ارکان مدرسه باید به نحوی رفتار کنند که این احساس در دانش آموز به وجود بیاید. در اینصورت ارتباط موثر و مفید بین مدرسه و دانش آموز ایجاد می شود.»

گفتگو با مدیر در حیاط مدرسه

دانش آموزان واحد گلستان در گفتگویی صمیمی با مدیر مدرسه شرکت کردند. این برنامه ۲ اسفندماه در حیاط مدرسه برگزار شد. «امین غفاری» مدیر واحد گلستان در این گفتگو درباره اهمیت توجه به درس در شروع نیمسال دوم تحصیلی و رعایت بیشتر موارد انضباطی برای دانش آموزان صحبت کرد.

تصویری از این برنامه را اینجا ببینید.

جشن نیمه شعبان همراه با سرود، مسابقه و موسیقی

جشن نیمه شعبان، ۸ اسفندماه در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان برگزار شد. اجرای گروه سرود مدرسه، تک نوازی موسیقی توسط دانش آموزان و برگزاری مسابقه از برنامه های این جشن بود.

تصاویر جشن میلاد حضرت مهدی (عج) در واحد گلستان را اینجا ببینید.

برگزاری کارگاه آنلاین برای اولیا

کارگاه آموزش خانواده با عنوان «ارتباط موثر با نوجوان امروز» ۸ اسفند ماه به صورت آنلاین برای اولیا واحد گلستان برگزار شد. «پیمان آزموده» روانشناس واحد آبشناسان در این جلسه برای اولیا پایه هفتم درباره روش های ارتباط موثر با فرزندانشان صحبت کرد.

نهمی ها در جلسه هدایت تحصیلی

جلسه هدایت تحصیلی برای دانش آموزان پایه نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان ۹ اسفندماه برگزار شد. در این جلسه که اولیا دانش آموزان هم حضور داشتند، یعقوب امانی مشاور پایه نهم مدرسه نکاتی درباره انتخاب رشته بیان کرد.

تصویری از جلسه/ کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی