روز معلم مبارک؛ تجربه جديد آموزش

روز معلم را هم به معلمين دلسوز و متعهد و هم به تمام عزيزاني که بستر تعليم و تربيت را فراهم مي‌كنند، تبريك مي‌گويم. روزهاي سخت کرونايي تجربه جديدي است که در آن تعهد و مسئوليت‌پذيري مديران، معلمين و کادر آموزش بيش از پيش ظهور و بروز داشت. اين عزيزان فراتر از مسئوليت سازماني و با تعهد اخلاقي و مسئوليت‌پذيري اجتماعي فعال بوده‌اند.خالصانه از زحمات‌شان تشکر مي‌کنم و براي همه عزيزان سلامتي آرزو مي‌كنم.

تجربه جديد ؛آموزش از طريق فضاي مجازي

مدرسه بدون حضور دانش‌آموزان عزيزمان سوت و کور است و ما مشتاقانه منتظر حضورشان هستيم، ولي آموزش در همين شرايط هم جريان دارد. آموزش به صورت غير حضوري و از طريق فضاي مجازي تجربه جديدي است که کارشناسان، همه فعالان اين حوزه را مبتدي مي‌دانند. ما نيز در تلاشيم با کيفيت‌بخشي  از طريق به اشتراک گذاشتن تجربيات گذشته و نيز بهره‌مندي از تخصص کارشناسان شوراي عالي آموزش مجتمع، در بستر فضاي مجازي، خدمات رساني نموده و کمي از دغدغه اولياي عزيز بکاهيم. شوراي عالي آموزش مجتمع علامه طباطبايي، در حال تدوين استراتژي‌ها و چارچوب‌هاي لازم در اين بخش است.

‎از معاونت آموزش و بخش‌هاي فرهنگي متشکرم

از اقدام به موقع معاونت آموزش مجتمع در راه‌اندازي سامانه‌هاي آموزش مجازي از ابتداي شروع تعطيلي مدارس و آغاز قرنطينه که هفته اول اسفند بود تشکر مي‌کنم. نظارت بر حوزه آموزش مجازي پيوسته ادامه دارد. همچنين از همکاران عزيزمان در بخش فرهنگي مدارس و مجتمع نيز سپاسگزارم كه با توليد محتوا و برگزاري جشنواره‌ها و مسابقه‌ها در فضاي مجازي، شور و هيجان جديدي ايجاد و اوقات فراغت دانش‌آموزان را غني کرده‌اند.

تا پايان قرارداد متعهديم

از صبر و تحمل همكاران‌مان كه بخشي از حقوق ماه فروردين‌شان، با تاخير در حال پرداخت است سپاسگزارم. جريان ورود نقدينگي کمي کند شده است ولي تا پايان قرارداد در مجموعه تحت مديريت و مالکيت‌مان در موسسه انديشه مهر علامه طباطبايي متعهد به پرداخت حق‌الزحمه‌ها هستيم. موسسه انديشه مهر علامه طباطبايي، مسئوليت اداره ۱۲ مدرسه از ۲۵ مدرسه مجتمع فرهنگي، آموزشي علامه طباطبايي را بر عهده دارد. با اطلاعي که يافته‌ايم ديگر متوليان مجتمع در مابقي مدارس نيز همين تصميم را دارند.

به دعاي خيرتان نيازمنديم

در ماه ميهماني خدا، به دعاي خيرتان بيش از گذشته نيازمنديم .آرزوي بهبود و سلامتي هموطنان عزيزمان را داريم و براي در گذشتگان ازاين بيماري طلب مغفرت و رحمت مي‌کنيم‌.

يازدهم ارديبهشت ماه نود و نه

اخبار پیشنهادی