دو قهرمانی برای آبشناسان، یکی برای میرداماد

مسابقات تنیس روی میز المپیاد ورزشی طلیعه نور با حضور دانش آموزان دبیرستان های دوره اول میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان، پاسداران و دبیرستان های دوره دوم شریعتی و پاسداران دیروز (۲۹ بهمن) در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی در سالن ورزشی آبشناسان برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد برگزاری المپیاد ورزشی طلیعه نور، این مسابقات بصورت مجزا برای پایه های هفتم، هشتم، نهم و دهم و در دو بخش تیمی و انفرادی پیگیری شد. در مسابقات تیمی پایه هفتم، تیم تنیس روی میز واحد آبشناسان به مقام قهرمانی رسید و تیم واحد پاسداران دوم شد. در رقابت های انفرادی پایه هفتم نیز حسین مظفری فرد و امیررضا اکبری از واحد آبشناسان به ترتیب مقام های اول و دوم از آن خود کردند و عرفان ذاکری از واحد پاسداران به همراه باربد اصغرزاده از واحد آبشناسان به طور مشترک سوم شدند.

پایه هشتمی های میرداماد اول شدند

بر اساس این گزارش، در رقابت های تیمی تنیس رو میز پایه هشتم، تیم میرداماد به مقام اول رسید و تیم واحد آبشناسان دوم شد. در بخش انفرادی هم پرهام مسکوند از واحد آبشناسان  و صدرا واعظ زاده از واحد میرداماد به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند و ایلیا صادقی از واحد آبشناسان به همراه صدرا صفاری از واحد میرداماد به طور مشترک سوم شدند.

مقام قهرمانی آبشناسانی ها در پایه های نهم و دهم

مسابقات تنیس روی میز پایه های نهم و دهم المپیاد ورزشی طلیعه نور در یک گروه برگزار شد. در این بخش، تیم آبشناسان (الف) به مقام قهرمانی رسید و تیم تنیس روی میز واحد فرمانیه دوم شد. در مسابقات انفرادی نیز متین خلیلی از دبیرستان دوره اول پاسداران مقام قهرمانی را از آن خود کرد و  پارسا صدیق از واحد آبشناسان به مقام دوم رسید. حسام نصیری از واحد گلستان و پارسا محمدیان از واحد آبشناسان نیز مشترکا سوم شدند.

اخبار پیشنهادی