در دومین جلسه توجیهی ثبت نام متقاضیان پایه هفتم چه گذشت؟

بازدید از نمایشگاه دستاوردها در جلسه توجیهی ثبت نام

دومین جلسه توجیهی ثبت نام در پایه هفتم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، جمعه ۲۸ بهمن ماه در دبیرستان دوره اول واحد آبشناسان برگزار شد.

این جلسه با بازدید اولیا و دانش آموزان متقاضی ثبت نام، از نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی مدارس علامه طباطبایی آغاز شد.

دانش آموزان با ورود به نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی علامه ای ها، ابتدا از مدال ها، جوایز و افتخارات دانش آموزان مدارس مجتمع در رشته های پژوهشی، آموزشی فرهنگی و ورزشی بازدید کردند. متقاضیان ثبت نام در پایه هفتم، در غرفه رباتیک این نمایشگاه، مسابقه ربات های فوتبالیست علامه ای را دیدند، در غرفه پزشکی مواد مختلف را زیر میکروسکوپ بررسی کردند و در غرفه انمیشن سازی هم با برنامه نویسی آشنا شدند.

مطالعه کتاب های کمک آموزشی دانش آموزان مدارس علامه طباطبایی و آشنایی با کتاب های انتشارات هفت و نیم، از دیگر بخش های جلسه توجیهی بود. در سمت دیگری از نمایشگاه هم خانواده ها با منوی کترینگ هفت و نیم و روش سفارش غذا از آن در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان آشنا شدند.

بعد از بازدید از نمایشگاه، دانش آموزان بر اساس واحدهای انتخابی شان، به کلاس رفتند و به سوالاتی از دروس علوم، ریاضی و هوش پاسخ دادند. اولیا هم در کلاس هایی با حضور مشاوران مدارس، با رویکردهای آموزشی و فرهنگی مجتمع علامه طباطبایی آشنا شدند.

این جلسه توجیهی در ۴ سانس و برای متقاضیانی برگزار شد که جمعه ۲۸ بهمن را در سامانه ثبت نام برای شرکت در جلسه انتخاب کرده بودند. سومین جلسه توجیهی ثبت نام در پایه هفتم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، اسفندماه برگزار خواهد شد.

تصاویری از این جلسه را زیر این خبر و یا در «این لینک» ببینید.

اخبار پیشنهادی