دختران تهرانپارسی در سال تحصیلی به چه اردوهایی رفتند؟

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به بیش از ۷ اردوی تفریحی رفتند. «اعظم ذبیحی» مسئول فرهنگی واحد تهرانپارس می گوید این اردوها به صورت جداگانه برای دانش آموزان دوره اول و دوره دوم دبستان برگزار شد: «در ابتدای سال تحصیلی دانش آموزان دوره اول دبستان – پیش دبستان، اول، دوم و سوم – را به امامزاده پنج تن لویزان بردیم. هدف از این اردو آشنایی با اماکن مذهبی و آداب زیارت و دعا برای پدر و مادر ها بود. اردوی بعدی بچه ها، تئاتر موزیکال بود. دانش آموزان با تماشای تئاتر شاد و موزیکال «ماه پری» صفات خوب و بد را شناختند.»

سرزمین رویایی لی لی پوت ها اردوی دیگری بود که تهرانپارسی های دوره اول زمستان سال گذسته در آن شرکت کردند. به گفته مسئول فرهنگی واحد تهرانپارس آخرین اردوی تهرانپارسی های دوره اول فروردین ماه برگزار شد: «اردوی بوستان یاس فاطمی آخرین برنامه اردویی برای دانش آموزان پایه پیش دبستان تا سوم واحد تهرانپارس بود. دانش آموزان در بوستان یاس فاطمی در کنار هم بازی کردند و ناهار خوردند.»

دانش آموزان دوره دوم دبستان واحد تهرانپارس هم از ابتدای سال تحصیلی به ۳ اردو رفتند. اعظم ذبیحی درباره اولین اردوی دانش آموزان می گوید: «دوره دومی ها را ابتدا برای دیدن فیلم ماه پیشونی به سینما بردیم. دومین اردوی آن ها هم دی ماه در هیومن پارک برگزار شد. دانش آموزان در این اردو با بدن انسان و نحوه کارکردن قسمت های مختلفش آشنا شدند.»

بوستان یاس فاطمی آخرین اردوی دانش آموزان پایه چهارم، پنجم و ششم پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ بود.

اخبار پیشنهادی