دانش پژوهان در کره جنوبی قهرمان شدند

تيم هاي رباتيك اعزامي مجتمع فرهنگي، آموزشي علامه طباطبايي به بيست و پنجمين مسابقات جهاني رباتيك فيراكاپ افتخار آفرینی کردند.

در این مسابقات که از ۲۰ تا ۲۵ مرداد در شهر «چانگ ون» كره جنوبي برگزار شد دو تیم اعزامی از مجتمع علامه طباطبایی یک مقام قهرمانی و دو مقام چهارم و پنجم کسب کردند.

امید قشلاقیان، ایلیا جهانبانی، ارشاک خوشنویس و علی نیازی دانش آموزان واحد آبشناسان، در لیگ ماموریت غیر ممکن بخش جوانان زیر ۱۹ سال موفق به کسب مقام قهرمانی شدند. آنها با کسب یک مقام دوم در چالش نرم افزار و یک مقام قهرمانی در چالش همکاری گروهی این لیگ توانستند در مجموع روی سکوی اول بایستند.

کورش زمانی و آرین مطلب پور اعضای دیگر تیم علامه طباطبایی از دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی هستند. این دو در لیگ رباتهای ورزشی بخش جوانان زیر ۱۹ سال مقام چهارم و در لیگ رباتهای جنگجوی هوشمند بخش جوانان زیر ۱۹ سال مقام پنجم را کسب کردند.

در این مسابقات محمد مالکی، مسئول پژوهش مجتمع، محمد رفیعی و مهدی علیزاده دبیران پژوهش، دانش آموزان را همراهی کردند.

در پی کسب نتایج درخشان در مسابقات بین المللی فیرا، یاسر توفیق حق، مدیر عامل موسسه فرهنگی، آموزشی اندیشه مهر علامه طباطبایی در پیامی از زحمات دانش آموزان، معلمان و سرپرستان تيم هاي اعزامي تشكر كرد. متن پیام به شرح زیر است.

دانش آموزان پرتلاش مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی:

موفقیت چشمگیر شما را  در مسابقات بین المللی فیراکاپ  ۲۰۱۹ کره جنوبی به خانواده بزرگ مجتمع علامه طباطبایی تبریک می گوییم و از اینکه با تلاش و سخت کوشی توانستید پرچم میهن عزیزمان را برافراشته نمایید، خوشحالیم. از پدران  و مادران عزیزتان که عاشقانه و دلسوزانه حمایتتان می کنند سپاسگزاریم .

بر زحمات مجدانه کلیه مدیران و معاونان مجتمع علامه طباطبایی بخصوص جناب آقایان جوادزاده و حق گوی ارج می نهیم .از مدیریت و سخت کوشی سرپرست تیم اعزامی و مسوول پژوهش مجتمع  جناب آقای مالکی و همچنین مربیان و معلمان عزیز و دلسوز واحد پژوهش بخصوص جناب آقای رفیعی سپاسگزاریم .

امیدواریم گامهای اندک ما که در مسیر تعالی و رشد آینده سازان میهن اسلامیمان است ، مورد رضای خداوند قرار گیرد .

با احترام

مدیر عامل موسسه علامه طباطبایی

یاسر توفیق حق

اخبار پیشنهادی