دانش آموزان واحد شریعتی ۱۰ هفته در کلاس های پیشرفته شرکت می کنند

دانش آموزان پایه دهم و یازدهم دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد شریعتی به مدت ۱۰ هفته در کلاس های پیشرفته دروس مختلف شرکت می کنند. این کلاس ها از ۱۱ بهمن ماه، هر جمعه برگزار می شود.

«علیرضا اعتمادی» مسئول آموزشی واحد شریعتی می گوید کلاس ها برای پایه دهمی ها در سه درس برگزار می شود: «بعد از ارزیابی نتایج امتحانات دوره اول پایه دهمی ها، به این نتیجه رسیدیم که در سه درس ریاضی، شیمی و زیست شناسی کلاس هایی برگزار کنیم. این کلاس ها روزهای جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۴۰ و به صورت اختیاری برای دانش آموزان برگزار می شود.»

 به گفته اعتمادی، روزهای جمعه دو کلاس انگیزشی هم برای پایه دهمی ها برگزار می شود: «جمعه ها علاوه بر کلاس های درسی،  کلاس محاسبات سریع به مدت ۶ هفته و کلاس موفقیت به مدت ۴ هفته هم برای بچه ها برگزار می کنیم.»

دانش آموزان پایه یازدهم واحد شریعتی هم در کلاس های پیشرفته و تقویتی شرکت می کنند. اعتمادی درباره این کلاس ها می گوید: «روزهای جمعه برای بخشی از دانش آموزان پایه یازدهم هم کلاس های پیشرفته حسابان، ریاضی، فیزیک و زیست برگزار می شود. بخشی از دانش آموزان هم در کلاس های تقویتی حسابان، فیزیک و زیست هم برگزار می شود. دانش آموزان با توجه سطح درسی شان می توانند در هر کدام از این کلاس ها شرکت کنند.»

اخبار پیشنهادی