دانش آموزان واحد ادونس به شیراز رفتند

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد ادونس در اردوی شیراز از تخت جمشید، حافظیه و سعدیه بازدید می کنند.

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد ادونس در اردوی شیراز به سر می برند. کاروان اردوی واحد ادونس روز شنبه ۱ اردیبهشت به سمت شیراز حرکت کردند.

«حامد معصومی» مربی فرهنگی واحد آبشناسان و یکی از مسئولان اردو در مورد برنامه سفر شیراز گفت: «ما روز شنبه با قطار به سمت شیراز حرکت کردیم و صبح یک شنبه رسیدیم. اولین برنامه تفریحی ما بازدید از تخت جمشید و صرف نهار بود. پس از بازدید از بنای باستانی تخت جمشید به اردوگاه شهید ربانی واقع در نزدیکی دروازه قرآن رفتیم و بچه ها در اتاق های ۸ نفری اسکان پیدا کردند. بعد از ظهر یکشنبه هم به حافظیه، سعدیه و زیارت شاهچراغ رفتیم. علاوه بر این تولد تعدادی از دانش آموزان را جشن گرفتیم و بازی های دسته جمعی انجام دادیم.»

او در مورد برنامه های دو روز باقیمانده افزود: «روز دوشنبه برنامه ما ابتدا بازدید از باغ ارم و زندان و بازار کریم خان است. بعد از آن به یکی از پارک آبی های مجهز شیراز به نام کوثر می رویم و همانجا شام می خوریم و به اردوگاه برمی گردیم. برنامه روز سه شنبه هم برگزاری مسابقه فوتبال است. بعد از ظهر سه شنبه حرکت می کنیم و صبح چهارشنبه در تهران خواهیم بود.»

اخبار پیشنهادی